Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Tot mai multe companii vor programe de coaching

Serviciile de coaching au inregistrat cea mai importanta majorare pe nisa de piata in care activeaza HPDI (Human Performance Development International), cu aproape 35% mai multe programe vandute in primele sase luni ale anului.

La nivelul portofoliului propriu, HPDI a primit cu 50% mai multe cereri pentru programe de coaching fata de S1 2018, pe fondul interesului tot mai ridicat al companiilor pentru programele de coaching dedicate managementului, se arata intr-un comunicat. Potrivit datelor HPDI, acest segment al pietei locale a crescut cu 30%, in primul semestru (S1) din 2019, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Compania a incheiat prima jumatate a anului cu o cifra totala a vanzarilor de 350.000 euro, in crestere cu 31% fata de aceeasi perioada din 2018. In ceea ce priveste principalele servicii oferite, compania a raportat majorari pe toate cele trei segmente principale: coaching, team building si training. Programele de coaching au fost cel mai bine vandute, valoarea acestora dublandu-se in S1 2019, fata de S1 2018. Pe a doua pozitie, la nivelul portofoliului companiei, s-au clasat serviciile de training, ale caror vanzari s-au majorat cu 40%, depasind 144.000 euro, urmate de cele de team building, care au avut vanzari cu 19% mai mari in S1 2019.

Articole similare

Ad