Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Clienti recastigati si conditii mai bune din partea furnizorilor in urma participarii la Transport Logistic

Transcamion a fost prezent la toate editiile de pana acum ale Targului de Transport si Logistica de la München deoarece, asa cum considera directorul pentru Romania al companiei, Dragos Nicovescu, „un eveniment de o asemenea amploare nu trebuie ratat, fie ca esti expozant, fie vizitator, daca vrei sa fii parte a acestui mare domeniu de transport de orice tip si logistica. Noi suntem avantajati putin, tinand cont de faptul ca sediul central este in München, dar, chiar daca nu ar fi fost asa, nu am fi lipsit.“

Firma estimeaza ca a avut 250-300 de vizitatori la stand, cu care a interactionat echipa sa pe parcursul celor trei zile ale evenimentului, cei mai multi din tarile unde are sucursale, dar nu numai. Aici merita subliniat faptul ca, „desi pozitia standului nostru a fost un avantaj, prin prisma fluxului puternic de vizitatori, sunt bucuros sa pot spune ca persoanele care ne-au vizitat au fost cu adevarat interesate de informatii cu privire la serviciile furnizate de noi“.
Unul dintre beneficiile principale ale participarii la targ a fost atragerea de noi clienti, dar anul acesta, mai mult decat pana acum, au fost importante si discutiile cu fosti clienti care ulterior au decis sa reia colaborarea cu Transcamion. „Pentru mine asta reprezinta o imensa bucurie si un semnal clar ca straduinta noastra de a furniza servicii de inalta calitate nu este lipsita de sens“, declara Dragos Nicovescu, precizand faptul ca 15-20% dintre vizitatori sunt si potentiali clienti. Un alt beneficiu al participarii la targ a fost reprezentat de discutiile cu operatorii de feribot pentru a obtine conditii mai avantajoase, preturi si servicii mai bune. „Activitatea noastra este una de nisa, fiind specializati pe rezervari de feribot, tren, tuneluri si poduri. Putem intermedia o rezervare aproape oriunde in Europa si legaturile ei. Pentru ca suntem interesati in permanenta de cresterea calitatii serviciilor noastre, suntem constant in contact cu furnizorii nostri, asa incat sa putem afla rapid si sa putem include in oferta catre clienti imbunatatirile sau noutatile tehnologice care apar (de exemplu, pentru a scadea timpul de raspuns sau a automatiza anumiti pasi).“
Din discutiile purtate la targ reiese faptul ca piata de transport si logistica din Europa, si cu precadere cea de transport, este intr-o continua transformare, incercand sa se adapteze atat conditiilor politice, cat si celor legate de noile tendinte de consum care apar in cadrul Uniunii Europene. Atat transportul, cat si logistica sunt domenii vitale in ceea ce priveste dezvoltarea si sustinerea societatii, fara de care viata moderna, asa cum o stim, nu ar fi posibila, mai arata directorul Transcamion pentru Romania. In ceea ce-i priveste pe beneficiarii germani, acestia au interes sa colaboreze cu operatorii de transport est-europeni, inclusiv cu cei din Romania, mai ales ca segmentul transporturilor internationale din tara noastra s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani, nu doar cantitativ, ci mai ales calitativ, iar operatorii romani pot concura cu cei vestici.

Articole similare

Ad