Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata de semiremorci noi a scazut cu peste 10%

In primele trei trimestre din 2019 au fost inmatriculate pentru prima data in Romania, conform datelor DRPCIV, 2.591 de semiremorci noi si 4.475 rulate, iar 7.542 au fost reinmatriculate, fata de 3.055, 4.127, respectiv 7.553 in primele trei trimestre din 2018. Iar conform calculelor noastre, care le includ in categoria semiremorcilor noi si pe cele care la DRPCIV apar ca fiind rulate la prima inmatriculare, dar care au data primei inmatriculari cu cel mult sase luni inainte de data primei inmatriculari in Romania, e vorba de 3.001 semiremorci noi, fata de 3.460 in perioada similara din 2018.

Schmitz a vandut 1.129 de semiremorci noi, fata de 1.265 in primele trei trimestre din 2018, si este urmat de Krone, cu 638, fata de 1.005, Schwarzmüller, cu 170/153, Wielton, cu 169/184, Kögel, cu 152/266, Kässbohrer, cu 129/66, Berger, cu 119/81, si Mega, cu 103/76.
Clasamentul continua, dar la mare distanta, cu Meiller (36), Broshuis (24), Magyar (22), Max Trailer (22) Ardor (21), Spitzer (16), D-TEC si Stas (cate 13), OMEPS (12), Asam, Benalu si Bodex (11) si OKT Trailer (10).
Sub 10 unitati au vandut Lider Damper, Nooteboom si Zaslaw (cate 8), Van Hool (7), Alim, Knapen si Ozgul (cate 6) BC-LDS, Lamberet, Langendorf, Pro-Wam si Santi, Ameridac si Nursan (4) Chiavetta, Faymonville, Fliegl, Generatis, INC Seckinler, Inde, Katmerciler, Lag, Legras, Ozsan Treyler, Schrader si Seyit Usta (cate 3), Doll, Emtech, Feldbinder, Gniotpol, Gofa, Goldhofer, Lecitrailer, Meusburger, Nik Kioleides, OMSP Macola, Recker, Stokota, Talson si Tirkon (cate 2) si CMC, FGM, Finkl, Frumecar, Gurlesenyl Treyler, Hiarom, Koluman, Lohr, Mafa, Menci, Peischl, Platek, Reisch, Tabarrini, Tisvol, Web Trailer, Viberti si Yalcin Dorse (cate 1).

Articole similare

Ad