Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG fuzioneaza cu Extreme Digital in Ungaria

Autoritatea de Concurenta Maghiara (GVH) a dat unda verde fuziunii dintre eMAG si Extreme Digital, stabilind ca sectoarele de comert electronic si comertul traditional, prin magazine fizice, constituie o piata unitara, iar fuziunea nu reduce concurenta.

GVH a motivat ca transparenta preturilor si sensibilitatea la pret a cumparatorilor din mediul online, precum si concurenta in piata de retail sunt argumente puternice care au cantarit in decizia de aprobare a fuziunii. „eMAG este un campion regional care aduce din ce in ce mai multa valoare economiei romanesti, pe masura ce se dezvolta”, a spus Roger Rabalais, COO B2C Prosus Group (Naspers). Ca urmare a fuziunii, eMAG devine actionar majoritar al noii entitati, cu un pachet de 52% din actiuni. Noua companie porneste la drum cu venituri cumulate estimate la 250 de milioane EUR, 600 de angajati si cu o tinta de un miliard de euro in sase ani.
„Aprobarea fuziunii eMAG Ungaria cu Extreme Digital marcheaza un pas important in extinderea noastra regionala. Suntem bucurosi ca o companie romaneasca duce mai departe tehnologia dezvoltata acasa, in toate tarile in care este prezenta. Continuarea dezvoltarii internationale va produce mai departe valoare in Romania, avand in vedere numarul mare de angajati, furnizori si selleri romani”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Articole similare

Ad