Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

SMET comanda 1.000 de semiremorci Kögel la aniversarea a cinci ani de colaborare

SMET, una din cele mai mari si mai cunoscute firme de transport din Italia si chiar din intreaga Europa, este de cinci ani client Kögel, iar faptul ca este foarte multumita de produsele acestuia este dovedit si de incheierea uni nou contract cadru pentru un total de 1.000 de semiremorci. Pentru a marca aniversarea acestei colaborari, directorul general Kögel, Massimo Dodoni, a predat un Kögel Cargo Rail din generatia NOVUM cu caroserie FlexiUse si prelata inscriptionata special, catre Domenico De Rosa, director general SMET, care a declarat ca a fost inca de la inceput convins de calitatea vehiculelor si de expertiza „excelenta“ a departamentului de vanzari al producatorului german si ca odata cu lansarea generatii NOVUM semiremorcile au fost optimizate in continuare, „ceea ce este in special in avantajul soferilor nostri in activitatea lor de zi cu zi“.

Semiremorcile Cargo Rail sunt prevazute cu cadru exterior si caroserie imbunatatite, drept pentru care semiremorcile nu doar ca sunt mai robuste, ci si simplifica manipularea in utilizarea zilnica. In plus, ele au un grad foarte inalt de personalizare, deci pot fi adaptate la cerintele SMET, si au o contributie semnificativa la protectia mediului inconjurator si la reducerea de emisii de CO2. Datorita posibilitatilor flexibile de utilizare rutiera, feroviara si navala, pot fi folosite optim avantajele transportului cu feribotul si trenul pe rutele principale si flexibilitatea camionului pe parcursurile initiale si finale.
Marginile graifarului integrate in cadru, protectia clestilor cu graifar ai prelatei fabricate din tesatura de aramida si axele speciale din varianta feroviara fac ca semiremorcile sa poata fi utilizate pe calea ferata. Ele sunt proiectate pentru o incarcare flexibila pe cele mai comune vagoane si sunt certificate conform DIN EN 12642 Code XL, adica sunt proiectate pentru transportul cu trenurile de marfa rapide, cu o viteza de pana la 140 km/h.
Kögel Cargo Rail sunt dotate optional cu echipament Ro-Ro, pentru a permite transportul naval si cu feribotul nesupravegheat. Acesta include o placa glisanta inchisa cu o grosime de 8 mm si patru perechi de inele de fixare de mare rezistenta cu o sarcina de incarcare de 12.000 kg si este completat de suporturile de semiremorca ranforsate in varianta pentru feribot cu rotile. Iar caroseria optionala FlexiUse dispune de opt posibilitati de reglare cu cate 25 mm in fata si 50 mm in spate, astfel incat inaltimile caroseriei sa fie ajustabile independent in fata si in spate cu 200 mm. Astfel este posibil ca SMET sa efectueze transporturi de marfuri zilnice cu o inaltime interioara libera de la 2.800 la 3.000 mm in fata si in spate.
Printre dotarile optionale comandate de firma italiana se numara patru perechi de pereti laterali rabatabili de 600 mm, franghii de prelata cu doua suporturi de sustinere, o trusa de scule, un dispozitiv de ridicare mecanic/hidraulic si un sistem de afisare a uzurii garniturilor de frana.

Articole similare

Ad