Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Furturile de marfa din Europa, incurajate mai ales de lipsa parcarilor securizate

Conform traditionalului raport despre furturile de marfa realizat de BSI Supply Chain Services&Solutions si TT Club, Europa este regiunea lumii in care lipsa de spatii sigure de parcare influenteaza cel mai mult numarul de furturi. In toate tarile in care au loc incidente numeroase, inclusiv Marea Britanie si Germania, se remarca faptul ca nu exista suficiente parcari securizate, ceea ce face ca hotii sa aiba oportunitati mai multe de a fura usor din vehicule.
O contributie majora o au si reglementarile ce limiteaza timpul cat soferul poate conduce inainte sa trebuiasca sa faca pauza, si care fac ca lipsa spatiilor sigure de parcare sa fie si mai grava, deoarece ii obliga adesea pe conducatorii auto sa opreasca unde gasesc pe moment. La acestea se adauga tendinta tot mai intalnita de a folosi semiremorci cu pereti laterali usori, care le permit hotilor sa ajunga fara probleme la spatiul de marfa.
Toti acesti factori se combina pentru a influenta tendintele din Europa, ceea ce se vede in numarul mult mai mare de furturi din camioane raportat la furturile din locatii mai bine securizate. 
Tacticile folosite de hoti includ scoaterea marfurilor din semiremorca, fie ca este vorba de furturi marunte, fie de metode sofisticate de intrare prin efractie in vehicule prin taierea prelatei si luarea produselor, si nu este surprinzator faptul ca zonele de odihna si alte parcari nesecurizate de pe marginea drumurilor domina in topul locatiilor in care apar cele mai multe furturi in Europa, o tendinta valabila si in 2018 si in 2019.
In ceea ce priveste sechestrarile de vehicule, desi nu este o tendinta atat de comuna in Europa ca in alte regiuni ale lumii, mai ales America de Sud, companiile care opereaza in anumite regiuni ar trebui sa fie constiente de acest risc. BSI remarca faptul ca asta se intampla mai ales in Italia, dar mai sunt si alte tari unde pot aparea ocazional astfel de incidente. 

Articole similare

Ad