Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Renault Trucks isi reorganizeaza vanzarile in majoritatea tarilor europene

Renault Trucks a vandut anul trecut 54.098 de autovehicule comerciale noi, cu 1.000 mai putine decat in 2018 (adica o scadere de 1%), dar Bruno Blin, presedintele companiei, considera ca acesta este un rezultat destul de bun in contextul contrastelor care au caracterizat piata de anul trecut: producatorul francez a avut vanzari cu 15% mai mari decat in 2018 in primul semestru, dar cu 18% mai mici in al doilea. Cum insa si piata totala din Europa a scazut, Renault Trucks a reusit sa-si mentina cota de 8,5% pe segmentul autovehiculelor cu greutate totala de peste 6 t.
Rezultatele au fost stabile in 16 tari si mai slabe decat in 2018 in alte noua, si tocmai pentru ca „trebuie sa crestem iar in Europa“ s-au luat masuri de reorganizare a activitatii pe toate pietele europene, cu exceptia celor din nord, astfel incat sa existe echipe de vanzari dedicate Renault Trucks.
Rezultate superioare celor din 2018 s-au inregistrat in ceea ce prieste vanzarile de autovehicule rulate – cu peste 9.400 de unitati, in crestere cu aproximativ 1.000 de unitati (11%) fata de 2018 – si vanzarile de piese de schimb, care au crescut cu 3%, desi kilometrajul mediu parcurs de vehiculele comerciale grele in 2019 a fost mai mic decat in anul anterior.

Articole similare

Ad