Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un 2019 cu recorduri pe unele segmente pentru Scania, dar multa incertitudine legata de 2020

Scania a dat publicitatii, pe 23 martie, raportul anual pe 2019, mentionand in acelasi timp faptul ca impactul pandemiei de coronavirus asupra activitatii sale nu poate fi inca estimat, date fiind schimbarile care continua sa apara de la o zi la alta. De aceea compania suedeza se va adapta de la un moment la altul la situatia provocata de noul virus si va continua sa dialogheze cu clientii, furnizorii, reprezentantii patronatelor si cu alti parteneri pentru a-si ajusta strategia. 
2019 a fost pentru Scania un an in care si-a continuat cresterea si chiar a inregistrat cateva recorduri istorice.
Vanzarile nete ale companiei au crescut anul trecut cu 11%, pana la 152.419 milioane de coroane suedeze (o coroana suedeza reprezinta circa 0,4338 lei), in timp ce venitul operational a fost cu 26% mai mare, de 17.488 de milioane de coroane, iar cifra de afaceri din service, de 28.900 de milioane de coroane, cu 9% mai mare decat in 2018.
Comenzile pentru camioane si autobuze au fost cu 9% mai mici decat in anul anterior, stiut fiind faptul ca in Europa al doilea semestru din 2019 a adus o contractare semnificativa a pietei de vehicule grele, pe fondul recesiunii economice, in timp ce in Brazilia revenirea are loc incet, iar in Asia si Eurasia cererea este influentata de ingrijorarile legate de mediul politic si comercial. Si pentru autobuze si autocare comenzile au fost mai mici in cele mai multe regiuni, iar veniturile din vanzarea de motoare au fost bune comparativ cu 2018, care si el a fost un an foarte bun.
Date fiind aceste rezultate, Scania isi ajusteaza costurile structurale la volumele mai mici de vanzari si isi propune sa continue investitiile pe scara larga in noi tehnologii care sa duca la un transport sustenabil.
Asta dupa ce in 2019 a avut vanzari de vehicule pe carburant alternativ cu 46% mai mari, adica 6.531 de unitati, si in ceea ce priveste electrificarea camioanelor dezvolta mai multe tehnologii, adesea in colaborare cu clientii. Unul dintre acestia este retailerul ASKO, din Norvegia, care foloseste de curand vehicule grele electrice Scania cu HIDROGEN.

Articole similare

Ad