Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportatorii francezi care mai au de lucru au mult sub capacitate

Patrick Pelé, care conduce firma de transport Pelé din Saint-Urbain si este presedintele fondator al asociatiei "Le Monde du transport réuni", care isi propune compensarea deficitului de imagine al transportatorilor, cere mai multa consideratie pentru soferii profesionisti, indispensabili acum pentru aprovizionarea spitalelor, farmaciilor si magazinelor, si spera ca pe viitor ei se vor bucura de o imagine mai buna in Franta, alta decat cea de poluatori sau de responsabili pentru blocajele din trafic.
Acesta a deplans, intr-un interviu acordat Le Telegramme, de faptul ca nici macar acum conducatorii auto profesionisti nu se bucura de mai mult respect, spatiile de servicii de pe marginea autostrazilor fiind inchise pentru ei. Astfel ca Pelé si-a deschis sediile firmelor pentru toti soferii care au cerut asta, inclusiv pentru angajatii altor companii, astfel incat ei sa aiba unde sa poata face dus, sa mearga la toaleta sau sa manance. Ulterior si benzinariile din Franta au inceput sa vanda mancare gatita pe care soferii o luau in cabina. 
In ceea ce priveste impactul economic al pandemiei, Patrick Pelé remarca faptul ca acesta depinde de domeniul in care activeaza firmele de transport. Cele care nu au vehicule frigorifice nu lucreaza decat la 30-50% din capacitate, iar cele din constructii chiar au inchis pentru o vreme. Numai produsele agroalimentare si cele destinate culturilor si hranei animalelor mai merg bine. In ceea ce priveste Pelé, aceasta lucra la final de martie cu 70% din cele 150 de camioane pe care le are.

Articole similare

Ad