Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Aritina Mihai, PARITRANS: Furnizorii nu dau dovada de intelegere!

Pe langa suspendarea activitatii pe Comunitate, compania Paritrans se confrunta cu o atitudine nepotrivita din partea furnizorului de servicii de carburant, potrivit declaratiilor managerului general al companiei de transport, Aritina Mihai, catre revista Tranzit.
In acest moment, compania de transport din judetul Dambovita este la stadiul de discutii cu banca in legatura cu o linie de creditare, insa, potrivit Aritinei Mihai, cel mai probabil in perioada urmatoare se va solicita o amanare pentru plata ratelor. ,,Am discutat despre dobanzi si despre neplata penalitatilor in situatia in care se intarzie ratele, iar aici le-am scris oficial. Nici unul dintre ei nu a raspuns nimic. Alt caz, al unei firme subcontractante, care s-a adresat unei institutii de leasing, iar institutia respectiva a trimis un formular de te doare mintea, cer nr de km, acces la GPS, sa aiba drept sa ridice camionul etc. Tu le ceri o amanare de rate, iar ei vin si iti explica ca poata sa vina sa ti-l ia din curte’’, afirma Aritina Mihai. Totodata, managerul este revoltat pe atitudinea furnizorului de carburant, care i-a impus o intarziere de maximum 5 zile, in caz contrar suspenda cardurile.

,,Am vorbit la furnizorul de carburant si el iti explica ca de fapt si-au inrautatit conditiile, ca isi doresc sa diminueze creditarea si ca dupa 5 zile de intarziere la plata, nu mai au putere locala in Romania, si in a 5 a zi iti suspenda cardurile. Dupa 20 de ani de plata la timp, acum a venit criza si vor sa-si ia banii’’, explica Aritina Mihai. 
Pentru ca activa cu precadere pe relatia Italia-Anglia, Paritrans si-a suspendat activitatea pe Comunitate, iar la momentul de fata cele sase camioane sunt trase pe dreapta, cu un cost de 500 de euro lunar pentru fiecare vehicul. ,,Lucram inca pe international cu 11 camioane, Romania-Germania, Olanda, Belgia, solicitari pe contractele pe care le avem sunt pe tur, dar sunt probleme cu retururile. De ieri incoace nu mai e marfa catre Romania. De saptamana viitoare nu mai vad profitabil sa pleci de acasa daca nu se imbunatateste returul’’, sustine managerul. 
Pe langa aceste probleme, compania de transport are si un sofer blocat timp de 14 zile, pana in data de 4 aprilie, desi nu prezenta nici un fel de simptome in data de 16 martie, atunci cand s-a intors cu camionul prin vama Nadlac. Aritina Mihai sustine ca la controlul vamal acesta a fost dat jos din camion si amestecat cu miile de cetateni romani care se intorceau la acel moment acasa. ,,Acum este in izolare la domiciliu pana pe data de 4 aprilie. Vine politia in fiecae dimineata, il striga la poarta sa vada ca respecta masura’’.

Articole similare

Ad