Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Ora de gatit pentru soferi

André Hommen este sofer de camion si merge regulat in Elvetia. In contextul actual al transporturilor europene, un blocaj de 17 ore in frontiera fara acces la instalatii sanitare sau alimente nu este nimic iesit din comun. Acesta a descoperit modalitati alternative de a avea grija de el insusi.
Potrivit lui André Hommen, Elvetia a avut mereu o problema in frontiera, dar acum a devenit si mai grava. „17 ore am asteptat pe drumul spre Berna joia trecuta“, se plange Hommen.
Sase transporturi a avut de facut catre Elvetia in aceste conditii. Potrivit lui si altor soferi de origine germana, asta este usor de acceptat, insa au, pe de alta parte, o reala problema la centrele logistice ale marilor retaileri din Germania, care sunt depasite de situatie. „Aloca vehiculele de descarcare pe o anumita poarta, apoi anuleaza si tot asa.“
In vama, soferii trebuie sa se ocupe singuri de pregatirea mesei.
André le arata colegilor sai cum sa gateasca retete delicioase cu cele mai simple mijloace intr-un blocaj de trafic la frontiera. El este, de asemenea, incantat ca exista inca solidaritate. „Norbert de Sousa, care detine un studio de tatuaje Traben-Trarbach, dar care este inchis acum, mi-a dat tot dezinfectantul pentru a ne proteja. Acestia sunt oamenii care nu se gandesc la ei insisi in asemenea perioade dificile, ci la cei carora le este mai greu. Il apreciez foarte mult.“
ASTRE, cea mai mare retea europeana de logistica, a recunoscut problema blocajelor de trafic, a locurilor de parcare supraaglomerate si a spatiilor de odihna inchise din cauza Covid-19.
In plus, soferii au dificultati la incarcare si descarcare, deoarece nici mersul la baie nu mai este sigur. ASTRE a lansat o campanie de solidaritate la nivel european.
ASTRE are 161 de membri si trei sferturi dintre acestia s-au alaturat deja campaniei si le ofera soferilor acces la instalatiile sanitare, optiuni de cazare si catering, spatii de depozitare si asistenta tehnica.

Articole similare

Ad