Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Munca de acasa a mai fost experimentata de AsstrA

Avantajul de a lucra de la distanta in grupul international AsstrA a aparut cu mult inaintea starii de urgenta. Prin urmare, trecerea masiva la „lucrul de acasa” a parcurs lin si „fara durere” pentru procesele de afaceri.
Primii care au trecut la lucrul de acasa au fost angajatii biroului din Shanghai – din ianuarie 2020. De la mijlocul lunii februarie, biroul din Bergamo a inceput sa functioneze de la distanta. Apoi, birourile din Varsovia, Vilnius si Praga au trecut la acest format. Administratorii sucursalelor monitorizeaza indeaproape situatia din regiuni, respecta recomandarile autoritatilor si raspund rapid la acestea. In prezent, birourile reprezentative AsstrA din Kiev si Almaty au fost adaugate la birourile care opereaza de la distanta.
Dificultatile cu care s-a confruntat compania in trecerea la lucrul de acasa al angajatilor au fost legate de latimea de banda a furnizorilor de internet, construirea relatiilor cu centrele de date, organizarea duplicarii canalelor de comunicare, stabilitatea sistemului si viteza de raspuns.
Pentru acest lucru a fost nevoie de un sistem puternic de ERP extern si de un nou look pe partea de arhitectura IT. 
Dimitrii Lagun, CEO al Grupului International de Companii AsstrA pentru logistica a explicat ca in acest sistem de lucru de acasa este foarte importanta crearea unui sistem de motivatie care sa puna rezultatul in prim plan, ceea ce va sustine implicarea angajatilor in treburile companiei. „Este necesar sa implementam un proces de urmarire a timpului, in care sa fie afisate informatii despre angajati – cine lucreaza, cine are o zi de odihna, care este bolnav, cine este in vacanta sau o calatorie de afaceri. Este util sa se construiasca un mecanism de evaluare a performantei atat a departamentelor cat si a rezultatelor personale, daca modelul de afaceri o cere. Angajatii si managerii trebuie sa poata lucra de la distanta, ramanand o echipa. Departamentele si grupurile de lucru ar trebui sa fie pregatite pentru intalniri „virtuale” si intalniri de planificare.?
Dimitrii Lagun a explicat ca in prezent cel important este ca oamenii sa isi pastreze calmul. Acesta a mai spus ca in China situatia a durat 2,5 luni, iar apoi tensiunea din cauza epidemiei a scazut, angajatii filialei din Shanghai au revenit la birou, ca majoritatea companiilor chineze. Iar situatia de aici se normalizeaza treptat. „Ne asteptam ca in Europa sa nu dureze mai mult. Echipa AsstrA continua sa lucreze. Astazi, logistica este extrem de importanta, deoarece cineva trebuie sa livreze bunuri esentiale pentru depozitarea rafturilor si a consumatorilor.?

Articole similare

Ad