Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mai putine piedici si deci volume mai mari pentru transportul feroviar

Potsdam Neueste Nachrichten a publicat la inceputul lui aprilie un interviu cu Marian Pufahl, directorul general al start-up-ului Synfioo, o platforma unde managerii de logistica isi pot monitoriza supply chain-urile si unde, folosind inteligenta artificiala, un soft prezice cand ajung bunurile la destinatie, indiferent daca sunt in camion, in tren sau pe vapor. O modalitate prin care noua companie a inteles sa isi sprijine clientii in aceasta perioada dificila pentru ei din cauza scaderii numarului de comenzi este sa le ofere acces gratuit la platforma pentru trei luni. In plus, procedand astfel spera sa atraga noi clienti pe termen mediu.
Asta pentru ca si in Germania, sau mai ales in Germania, pandemia de coronavirus pune in situatii extrem de dificile in special transportatorii din automotive, care sunt nevoiti sa reduca programul angajatilor si care, mai ales daca e vorba de firme mici, vor avea mari dificultati urmatoarele saptamani in a se mentine pe piata.
Pe de alta parte, pentru firmele care aprovizioneaza cu alimente supermarketurile, cererea este mai mare decat de obicei, iar provocarile lor sunt diferite, incepand cu reintroducerea controalelor vamale, care duce la intarzieri. 
Pentru trenuri, pe de alta parte, controalele vamale sunt mai rapide si mai previzibile, si de aceea trenurile au fost mai solicitate decat inainte de pandemie, mai ales ca garniturile erau folosite in trecut in mare parte pentru industria auto, deci acum sunt libere sa incarce, de exemplu, produse alimentare. Asta face acum si DB Schenker, livrand paste italiene catre un lant de magazine din sudul Germaniei.

Articole similare

Ad