Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

COVID-19: PROFI lanseaza o campanie sociala in magazine

COVID-19 scoate in evidenta o data in plus nevoia de solidaritate. Una dintre solutiile pe care le propune PROFI este „Cutia de donatiii”, initiativa civica prin care ii invita pe cei care vor sa-si ajute semenii sa doneze produse de care cei mai putin norocosi au mare nevoie si pe care sa le poata lua pur si simplu.
 
„Cu sloganul <<Dar din dar se face bine!>> ne invitam clientii cu suflet mare sa se gandeasca la cei fara resurse si sa ii ajute lasandu-le ceea ce poate le prisoseste dintre produsele pe care le tocmai le-au cumparat din magazin”, a declarat Pawel Musial, directorul general al retelei PROFI. Mesaje plasate pe cutiile de donatii in curs de instalare invita clientii sa lase in acel loc cate unul sau mai multe dintre produsele pe care tocmai le-au cumparat. De aici se poate autoservi oricine se considera intr-o situatie defavorizata sau de vulnerabilitate si in fapt se afla in imposibilitatea de a-si procura astfel de produse. Campania se desfasoara pe o perioada nedeterminata. In prezent, cutiile de donatii sunt amplasate in 207 magazine din intreaga tara. Cu peste 1200 de magazine care functioneaza in mai mult de 570 localitati si cu peste 20.000 de angajati, PROFI este reteaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografica din Romania.

Articole similare

Ad