Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volvo Trucks a vandut o gama mai diversa de camioane pentru constructii decat in anii trecuti

Volvo Trucks a vandut in primele patru luni ale anului peste 100 de camioane de constructii FMX si FM, catre circa 45 de companii, contractele fiind de la 1-2 pana la 5-10 unitati. Rezultatul este comparabil cu cel din 2019 si cu estimarile legate de 2020, declara Alexandru Santamarian, Commercial Trucks Manager Volvo Romania – desi vanzarile totale de camioane din acest an au scazut fata de cele din 2019 – iar numarul de unitati a fost mai mic dupa aparitia Covid-19 decat in ianuarie-februarie.

In ceea ce priveste configuratiile cele mai solicitate, anul acesta se remarca o varietate mai mare, pentru a raspunde unor aplicatii specifice, pe primul loc fiind tot autosasiul FMX 8×4, cel mai reprezentativ model Volvo pentru constructii, dar existand si solicitari pentru mixere de beton, platforme cu macara si cisterne pentru ciment vrac. Specificatiile tehnice au fost si ele diverse, de la autotractoare 4×2 si 6×2 la autobasculante 8×4, 6×4 sau chiar 10×4 si 10×6 – acestea din urma nu figureaza printre vanzarile din anii anteriori. „FMX a fost intotdeauna foarte apreciat in constructii, dar suntem foarte increzatori ca noile caracteristici pe care le aduce Volvo FMX disponibil pe piata de anul viitor vor fi si ele foarte apreciate. Volvo Trucks face si cu acest model inca un pas in viitor, datorita cabinei complet noi, caracteristicilor inovatoare de siguranta, sarcinii utile crescute pe puntea fata, de pana la 20 t, si puntii tandem de 38 t. Vehiculul este intr-adevar conceput pentru cele mai dificile conditii si pentru cele mai solicitante activitati“, subliniaza Alexandru Santamarian.
 
Cele mai multe camioane vandute beneficiaza de finantare prin Volvo Financial Services, care ofera solutii personalizare in functie de specificul activitatii clientului, in general leasing financiar. Specific pentru companiile de constructii exista anumite facilitati ce tin de sezonalitatea activitatii lor.
 
Volvo Trucks are in Romania un stoc minim de basculante si betoniere si, in contextul pandemiei si al afectarii intregului lant de aprovizionare industriala, termenele de livrare au crescut fata de perioada anterioara crizei medicale.
 
Compania a vandut in primele patru luni din 2020 mai multe camioane rulate pentru aplicatii in constructii, in general autosasiuri FMX 8×4, dar si autotractoare pentru semiremorci basculabile. Varsta preferata de clienti este de 3-4 ani, dar camioane de constructii atat de tinere sunt greu de gasit. 

Articole similare

Ad