Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzarile de basculante pentru constructii ale InterCargo, cu 60% peste nivelul din 2019

InterCargo, importatorul Wielton in Romania, a vandut in primele patru luni ale anului 137 de basculante de constructii – din care 89 au fost deja livrate – cu 60% mai multe decat in perioada similara din 2019, conform cu estimarile initiale sau chiar cu 10% peste acestea si la un nivel apropiat de 2008, asa cum declara directorul general al firmei, Alexandru Paunescu. Compania nu a inregistrat diferente majore intre vanzarile din prima parte a anului si cele de dupa aparitia crizei medicale, „dar se simte o reticenta extrem de mare a bancilor si a societatilor de leasing, reticenta intalnita si in 2009-2010. Sper sa nu ajungem in situatia de atunci, deoarece orice frana pusa finantarilor va afecta intreaga economie, inclusiv bancile si societatile de leasing. Mingea este la ele si sper sa stie sa o joace.“

Cele mai multe vehicule vandute de InterCargo sunt in leasing, dar au aparut si primii clienti care apeleaza la credite prin programul IMM Invest.
 
Vehiculele de constructii cele mai solicitate din portofoliul Wielton sunt semiremorcile semirotunde, in general de 26-30 m3 (circa 40% din total), dar cu o crestere semnificativa a vanzarilor pentru cele de 31-33 m3 (circa 25% din total), crestere ce reprezinta cea mai mare diferenta in preferintele clientilor fata de anii anteriori.
 
InterCargo nu reuseste sa aiba stoc de vehicule de constructii, deoarece ele se vand foarte repede, iar cele puse in productie au deja, in cea mai mare parte, clienti. Nici stoc de semiremorci rulate nu se poate face, deoarece, imediat ce ajung in parcul firmei, sunt si vandute, pana acum numarul lor ridicandu-se la circa 30. 
 

Articole similare

Ad