Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz Cargobull, liderul detasat al pietei romanesti de basculante pentru constructii

Schmitz Cargobull, a inregistrat in primele patru luni ale anului o crestere de 25-30% a vanzarilor de basculante si chiar una mai mare pentru bene montate pe autosasiu 8×4, comparativ cu perioada similara din 2019. Intr-o proportie similara a crescut si numarul de clienti noi, deoarece sunt numeroase firme noi care au inceput de curand activitatea de transport de materiale de constructii, pe fondul cresterii cererii de astfel de servicii in Romania.

Cresterea vanzarilor de semiremorci basculabile pentru constructii a fost in ton cu asteptarile initiale ale Schmitz Cargobull si la cel mai inalt nivel de la criza economica din 2008-2009 incoace, asa cum declara directorul comercial Constantin Burcioi, „deoarece proiectele de constructii din Romania avanseaza conform graficului, in special lucrarile la drumuri, astfel ca ne-am asteptat de la inceput la o suplimentare a cererii de basculante comparativ cu 2019“.
 
Vanzarile sunt repartizate intre 4-5 contracte mari si altele de pana la 5 unitati.
Basculantele cele mai solicitate in Romania in ultimii ani sunt cele cu bena semirotunda din otel, de 24 si 28 m3, care reprezinta circa 90% din volumul total al producatorului german pe acest segment. Lor li se alatura bena pentru autosasiu 8×4, realizata pe baza unor proiecte de colaborare cu constructorii consacrati de camioane. Si, pentru ca acest model s-a bucurat de o crestere semnificativa a vanzarilor, Schmitz Cargobull a initiat si montajul in Romania al kiturilor fabricate la Gotha, in Germania. Suntem recunoscuti pentru stabilitatea in exploatare pe care o confera vehiculele noastre“, puncteaza Constantin Burcioi, „inclusiv in exploatare in conditii grele, dar si pentru pachetul de servicii care include finantare, piese de schimb si livrare rapida“.
 
Starea de urgenta determinata de pandemia Covid -19 precum si sarbatorile pascale au indus in aprilie o usoara scadere a volumelor – oricum aceasta luna are in mod traditional vanzari mai mici – dar vanzarile au revenit in forta in mai. Proiectele mari de infrastructura continua si clientii sunt puternic implicati, astfel incat comenzile de vehicule specializate se mentin la un nivel ridicat. Activitatea in constructii nu s-a intrerupt nici macar in perioada de varf a crizei provocate de pandemie, asa cum remarca directorul comercial Schmitz Cargobull Romania, ci doar a incetinit, „deci exista premise ca lucrarile sa revina in forta, la intreaga capacitate. Avem motive serioase sa credem ca proiectele care au termene clare vor continua, iar clientii nostri sunt optimisti in acest sens. Segmentul constructiilor sustine activitatea noastra in aceasta perioada in care cererea pentru alte tipuri de vehicule este scazuta. De asemenea, sunt optimist ca volumele de vanzari se vor mentine la nivel ridicat pe tot parcursul anului. Dorim sa le multumim clientilor pentru fidelitatea fata de produsele noastre si suntem decisi sa le dezvoltam in continuare, pentru a ramane competitivi pe aceasta piata unde eficienta este in crestere. Un segment aparte il reprezinta clientii care au apelat de curand la noi si carora renumele nostru le-a dat incredere in ciuda faptului ca nu aveam un istoric de colaborare.“
 
Compania are pe stoc la fabrica un numar important de semiremorci, pentru lunile de varf in vanzari, oferind astfel livrare imediata, impreuna cu posibilitatea de a opta pentru plata in lei sau in euro. In cazul modelelor mai putin uzuale termenul de livrare a crescut semnificativ pe fondul cresterii cererii in intreaga Europa. Schmitz Cargobull Romania este una dintre filialele cu performante de varf pentru fabrica de basculante din Gotha, beneficiind de un suport deosebit din partea constructorului german.
 
Clientii din constructii apeleaza mai ales la leasing financiar si credit, iar finantarea prin Cargobull Finance reprezinta 45% din vanzarile totale ale companiei pe acest segment, in crestere cu 10% fata de ultimii ani. Constantin Burcioi a remarcat ca de curand, din cauza crizei medicale si economice, finantatorii independenti sunt mai retinuti in aprobarea cererilor. „Totusi, parteneriatele indelungate cu principalii furnizori din domeniu ne confera posibilitatea de a gasi solutii competitive pentru clientii nostri, in timp util.“ 
 
Compania ofera si semiremorci basculabile rulate, in limita disponibilitatii de pe piata, care este destul de redusa.
 
Echipa Schmitz Cargobull vine pregatita cu o solutie adecvata fiecarui client, asa cum promite Constantin Burcioi.

Articole similare

Ad