Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker are o noua identitate vizuala

DB Schenker isi dezvolta brandul cu o noua identitate vizuala. Tranzitia la un nou limbaj vizual al liderului pietei de transport si logistica are ca scop crearea unei experiente captivante si diferentiatoare. Utilizarea logo-ului a fost adaptata, iar elementele principale de identitate corporativa au fost revizuite in mod fundamental. Este cea mai extinsa repozitionare a marcii DB Schenker din ultimii ani. „Diversitatea, munca in echipa si spiritul inovator sunt ceea ce ne diferentiaza. Clientii nostri stiu ce putem face si ce ne diferentiaza de concurenta. Cu noul nostru limbaj vizual, vom putea acum sa prezentam mai bine aceste puncte forte. Prin urmare, am decis sa facem ca brandul nostru sa se evidentieze mult mai mult de aspectul comun al industriei logistice”, a spus Jochen Thewes, CEO al DB Schenker.
Paleta de culori a fost revizuita semnificativ: albastru, care este utilizat pe scara larga in industrie, este abandonat. In schimb, Teal (turcoaz) este folosit ca nuanta de baza actuala si moderna. Introducerea acestui nou tip de culoare subliniaza, de asemenea, eforturile si obiectivele DB Schenker pentru o logistica sustenabila.
Noua identitate vizuala se reflecta si in reprezentarea fotografiilor corporate. Noile imagini prezinta in principal angajati ai DB Schenker, „Eroi autentici ai logisticii”.
Unele dintre noile fotografii au fost realizate de fotograful Thomas Straub, din München, ale carui abilitati in povestirea identitatii vizuale intalnesc in mod ideal ideea centrala a noii imagini de brand a DB Schenker.
Ca parte a noului design corporativ, utilizarea logo-ului DB Schenker este, de asemenea, mult mai flexibila, deoarece nu mai este necesar un fundal alb. Aceasta se aplica atat pentru „Schenker”, cat si pentru insemnele „DB” al Deutsche Bahn AG.
Anuntul privind noua identitate vizuala a fost precedat de multiple prezentari, seminarii web si sesiuni de training, pentru a permite introducerea simultana a noului aspect unitar in peste 130 de tari din intreaga lume. O noua sesiune la nivel global este planificata in mai multe etape in lunile urmatoare.

 

Articole similare

Ad