Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

SLS Cargo: Totul depinde de profilul clientilor pe care ii ai in portofoliu

Petrisor Praporgescu, director executiv SLS Cargo, spune ca activitatea de transport a companiei s-a redus destul de mult in aceasta perioada, atat international cat si intern, din cauza faptului ca multi dintre clienti au suspendat activitatea. Momentan, depozitele sunt cele care functioneaza la capacitate normala. 
 
,,Activitatea noastra presupunea livrarea produselor electrocasnice la diferiti distribuitori mici-medii, care au fost fortati sa-si suspende activitatea din cauza COVID-19, plus un contract cu un important retailer de articole sportive, care de asemenea a suspendat toate activitatile cu publicul in magazinele sale la nivel national, dar si in Bulgaria, acolo unde suntem distribuitori/furnizori unici. Pe partea de materiale de constructii, acolo unde suntem unii din marii jucatori pe partea de transport din Romania, inca mai exista activitate la Depozitul nostru din Buftea, gratie serviciului de transport feroviar. Speram ca in urmatoarea perioada sa putem distribui aceste marfuri. Momentan activitatea pe santiere este in plina desfasurare, asa incat speram ca transporturile sa nu sufere modificari prea mari’’, explica Petrisor Praporgescu, directorul executiv al SLS Cargo. 
 
In prezent, compania se focuseaza pe finalizarea curselor pe care le are in desfasurare, curse pentru materiale de constructii, dar si pe livrarea de bunuri din categoria FMCG, unde are stocuri in depozitele proprii. ,,Livram la depozitele hypermarketurilor si este o activitate care functioneaza, insa per total, raportat la o discutie procentuala scaderea volumelor este de circa 80%’’. 
Pe international vestile sunt ceva mai bune, dar diferentele nu sunt foarte mari, potrivit directorului executiv, multe dintre comenzi fiind pe “Comunitate” sau tari din afara UE, in special Rusia, Ucraina, Republica Moldova. ,,Inca nu s-a restructurat total activitatea in zona aceasta si asta ne ajuta. Spre exemplu, avem cateva proiecte importante in desfasurare, si anume, Germania-Rep Moldova, 1200 to, ceva similar si pe relatia Austria – Rep Moldova. Am avut exporturi in Bosnia sau Rusia, lucrurile inca functioneaza, dar la volume din ce in ce mai mici. Totul depinde si de profilul activitatii clientilor pe care ii avem in portofoliu’’, a explicat Petrisor Praporgescu. 
 
Desi a suspendat temporar activitatea unui depozit, dedicat unui singur client de mobila care si-a inchis magazinele din cauza carantinei instaurate in urma COVID-19, angajatii SLS au fost redistribuiti pe celelalte depozite, acolo unde activitatea este in plina desfasurare, in special datorita clientilor din FMCG. O mica scadere se vede insa pe distributia paletizata, SLS Cargo fiind membru in reteaua Pall-EX. ,,Incercam sa optimizam cat mai mult activitatea, astfel incat angajatii nostri sa nu fie afectati si sa evitam luarea unor decizii nepotrivite. Spre exemplu, am solicitat companiilor de leasing cu care avem contracte, supendarea ratelor pentru o perioada de minim 3 luni, cu extensie daca situatia o va impune. Consideram ca este primul pas sanatos pentru a putea dispune de lichiditati in aceasta perioada. Consideram ca nu face sens sa platim rate pentru anumite bunuri (camioane) – pe care nu le putem folosi. Companiile de leasing au fost intelegatoare. Nu in ultimul rand, clientii nostri continua sa achite facturile la timp astfel incat sa nu avem probleme de lichiditate’’, a mai spus Petrisor Praporgescu, directorul executiv al SLS Cargo.

Articole similare

Ad