Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Anasped: Clientii platesc greu sau deloc

Din cele 70 de camioane pe care le are compania, impartite pe doua firme, doar 12 sunt pe dreapta, restul inca mai lucreaza. Firma suceveana face transport intern cu produse alimentare si in strainatate mai merge doar pana la Viena.
Soferii care vin in tara au ales sa ramana in carantina acasa, alaturi de familie, pana au fost trimisi in urmatoarea cursa. Niciun sofer al companiei nu a fost trimis in somaj, iar cei la care s-a redus activitatea sunt folositi prin rotatie. Dar sunt si curse unde volumele au crescut. „Muncim pe branci, asa ca soferilor le-am suplimentat salariile. Clientii ne cer ca soferii sa fie dotati cu echipamente de protectie care sunt tot mai greu de gasit si nu avem ce face. Am facut comanda de masti si sper sa ne ajunga pentru ca au fost cazuri cand acestea au fost confiscate de autoritati. Dar sunt si companii care le-au primit?, a spus Florin Andronic, directorul Anasped.
Daca unii clienti de la care are de incasat facturi nu mai raspund la telefon, altii cer prelungirea termenelor de plata de la 90 la 160 de zile. In plus, mai sunt si unii care cer reducerea tarifelor cu 20% din cauza scaderii pretului la combustibil. „Probabil ca dupa aceasta perioada ne vom selecta mai serios clientii.?

Articole similare

Ad