Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

GW ramane in zona premium

Gebrüder Weiss isi continua cresterea si in 2013, datorita atat extinderii portofoliului de clienti, cat si solutiilor de eficientizare implementate. Desi in 2012 a pierdut cativa clienti, care au preferat variante mai ieftine, compania este decisa sa ramana in zona premium a serviciilor oferite. Cresterea vine si in conditiile in care piata de logistica din 2013 a avut un caracter dinamic, in care clientii au venit cu solicitari diverse, iar cei mai multi au incercat sa forteze vanzarile la final de luna, fapt ce a influentat atat costurile de transport, cat si pe cele ale activitatii din depozit.
 

Pentru Gebrüder Weiss, 2013 se anunta un an cu o usoara crestere a cifrei de afaceri fata de 2012, datorita numarului mai mare de clienti pe care a reusit sa-i atraga in diverse sectoare de activitate. „Nu pot estima acum cat va fi aceasta crestere, pentru ca urmeaza doua luni ce pot face diferenta. Dar cel putin pe primele 10 luni, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, avem o usoara crestere a cifrei de afaceri, dar si a profitabilitatii. Nu pot spune ca am avut mai mult succes pe o anume zona de business in care activam: avem clienti noi atat pentru transport, cat si pentru logistica“, a explicat Viorel Leca, directorul general al GW Romania.
Desi unii clienti ai GW au decis sa opteze pentru variante mai ieftine, cifra sa de afaceri nu a fost afectata, fiind in continua crestere. Compania si-a propus, ca si pe viitor, sa ramana in zona premium in ceea ce priveste serviciile acordate clientilor. „Piata de logistica este una destul de dinamica, judecand dupa schimbarile care se produc, dar si dupa modul in care tehnologia influenteaza jucatorii. Solicitarile clientilor sunt diferite de la un an la altul, iar noi incercam sa ne situam printre primii jucatori care aduc sisteme noi sau si le adapteaza pe cele actuale la noile cerinte. In plus, venim permanent cu solutii noi de logistica, desi nu este intotdeauna eficient din punct de vedere al costurilor. Nu avem reputatia ca suntem cei mai ieftini, sunt clienti care au preferat solutii mai ieftine cu un control al marfurilor nu intotdeauna mai bun sau cu o trasabilitate mai evidenta.“
Alti clienti ai companiei au dat, insa, faliment anul acesta. „Este neplacut sa stii ca sunt sume pe care le ai de recuperat, iar sansa de a face asta intr-un orizont de timp rezonabil este foarte mica. Nici marfa ramasa in depozit de la astfel de clienti nu ne-ar ajuta cu nimic, pentru ca nu avem cum sa o comercializam, nefiind proprietari. In plus, marfa unei companii intrate in insolventa trebuie sa ramana acolo pana cand administratorul care se ocupa de insolventa va dispune ce se intampla cu aceasta. Dimpotriva, o astfel de marfa nu face decat sa te incurce, in plus nu incasezi nici banii pe acel spatiu de depozitare ocupat. Din fericire, chiar daca avem clienti care au intrat in insolventa, nu au stocuri in depozit.“

Articole similare

Ad