Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Crestere a costurilor cu 3% doar din acciza

Anul trecut FAN Courier a investit sase milioane de euro, mai mult decat se bugetase initial, adica patru milioane de euro. Si cifra de afaceri a fost mai mare decat se estimase. Anul acesta a inceput foarte bine, insa schimbarile in materie de le­gislatie vor afecta rezultatele, Felix Patrascanu, managing director FAN Courier, explicand: „companiile care activeaza in comertul online au marje de profit foarte mici si ca urmare se pune o mare presiune pe pretul de transport, in conditiile in care in industria de curierat inovatia este obligatorie, piata este in con­tinua schimbare, iar noi trebuie sa fim atenti la ce se intampla, lovindu-ne de problemele nationale, cum ar fi lipsa infrastructurii, legi si taxe care tot apar. Un exemplu graitor este cresterea valorii accizei, despre care s-a zis ca va fi folosita in constructia de infrastructura, dar eu cred ca nu va fi directionata nicio­data in acest sens. In ponderea costurilor combustibilul reprezinta 36-40%, in functie de luna. Cres­terea din cauza accizei inseamna o crestere a costurilor noastre cu peste 3%, care deocamdata nu va fi transferata catre clienti: incercam sa acoperim diferenta prin inovatie si eficienta.“

Articole similare

Ad