Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Trei nume mari unite sub acelasi brand

Grupul UniCarriers a aparut in 2011, cand a inglobat trei branduri importante de pe piata stivuitoarelor, Nissan, Atlet si TCM, reunind astfel sub aceeasi umbrela o varietate mare de produse si o retea vasta de filiale si distribuitori care vor vinde acum echipamente marca UniCarriers sau Atlet by UniCarriers. Marca Atlet va fi pastrata, fiind vorba de un nume foarte cunoscut, dar nu vom mai auzi de echipamentele Nissan sau TCM.

Cu ocazia Forklift Summit 2014, eveniment organizat in septembrie, David Ruxton, general manager International Division UniCarriers, a aratat ca inglobarea celor trei marci de catre UniCarriers si redenumirea echipamentelor nu va afecta reteaua de distribuitori.
 

Acestia vor vinde doar marca UniCarriers. Grupul are filiale in Franta, Germania, Marea Britanie, Benelux, Spania si tarile scandinave, iar in toate celelalte state din Europa se lucreaza prin distribuitori, acoperind 35 de tari. „De-a lungul timpului, distribuitorii Atlet la nivel european erau focusati asupra echipamentelor de depozit, iar cei care vindeau Nissan, asupra celor cu contragreutate. Statisticile arata ca proportia este de 80-20. Asta ne indica faptul ca ei au portofolii diferite de clienti, un avantaj pentru noi, pentru ca ne aduce laolalta o mai mare varietate de clienti, pentru acelasi brand. Nu cred ca vor aparea conflicte intre distribuitori, mai mult, vor fi sprijiniti sa atraga clienti de pe ambele segmente“, a aratat David Ruxton, mentionand ca „relatia noastra cu distribuitorii este un parteneriat care include un set de reguli, astfel incat serviciile si calitatea acestora sa fie aceleasi in toata Europa. Avem o echipa cu manageri comerciali si tehnici, organizam traininguri, documentatii etc. Totul depinde de modul cum relationam si cred ca pana acum am reusit cu succes sa facem asta.“
Vanzarile prin reteaua de distribuitori reprezinta circa 30% din totalul UniCarriers, o parte importanta daca ne gandim ca Franta si Germania au impreuna aproape jumatate din vanzarile totale UniCarriers.
Pentru aceasta divizie cea mai importanta piata a fost Rusia, si a cincea la nivel european pentru tot grupul, insa conflictele de aici au facut ca vanzarile sa scada foarte mult. O piata foarte importanta este si Polonia, care s-a dezvoltat bine in ultimul timp, la fel si Ungaria si Romania. In opinia lui David Ruxton, semnalele de pe piata sunt pozitive, se ajunsese deja la limita inferioara, iar in tari care fusesera foarte afectate, cum sunt Italia, Spania, Portugalia, Irlanda si chiar Grecia, in 2014 vanzarile au crescut semnificativ.

Productie locala pentru piata locala
Asa cum a afirmat Keiji Ikeda, COO UniCarriers Europe, piata echipamentelor de manipulare a marfurilor este in expansiune din nou si in prima jumatate a anului a crescut cu 10%. In 2013 grupul a avut vanzari de 1,3 miliarde de euro, din care in Europa a obtinut 253 de milioane de euro. Aici se produc aproximativ 12.000 de stivuitoare anual. UniCarriers mai produce in Japonia, SUA …

Articole similare

Ad