Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Resaparea aduce economii

Marii producatori de anvelope realizeaza anvelope de camion care pot avea mai multe vieti si asta prin dezvoltarea unor carcase fiabile si rezistente, cu un grad inalt de resapabilitate. Cea mai mare parte a costurilor de productie a unei anvelope este reprezentata de carcasa, profilul detinand numai un procent mic din costul unei anvelope noi.
 
Multi dintre principalii producatori si dealeri de anvelope au adaugat la pachetul standard si posibilitatea de a folosi la maximum performantele produselor pe care le achizitioneaza prin apelarea la resapare, acesta fiind un aspect definitoriu pentru managementul eficient al anvelopelor. O anvelopa resapata premium ar trebui sa aiba calitati similare anvelopelor noi si implica o investitie mai mica.

In plus, producerea unei anvelope resapate costa mai putin, iar cantitatea de materii prime folosita este mai mica (cauciuc, petrol etc.).
Cum un numar mare de modele de anvelope pot fi resapate, sa arunci o anvelopa uzata fara a o resapa inseamna sa arunci mare parte din valoarea ei, deoarece anvelopele resapate sunt o alternativa economica la cele noi.
Marangoni este cunoscut pe piata ca un specialist in resapare, de aceea multi producatori de anvelope coopereaza cu compania italiana in aceasta directie. Insa Marangoni este un nume popular mai ales in randul resapatorilor independenti care vor ca produsele lor sa aiba calitate europeana.
In materie de resapare la rece, Marangoni ofera urmatoarele optiuni: faimoasa Ringtread (folosita si patentata de Marangoni), banda de resapare circulara produsa intr-un mod asemanator anvelopelor noi, dar si alte variante de benzi de resapare, cum este si Profil Liner, un produs traditional german fabricat ani la rand de Ellerbrock, companie ce functioneaza acum sub numele Marangoni Deutschland.
Resaparea este o optiune viabila din moment ce avantajele anvelopelor resapate nu sunt exploatate cum ar trebui in Europa, mai ales in partea de est.
Prin comparatie, in 2009, in SUA, resapatele s-au vandut aproape in acelasi numar ca si cele noi, circa 18 milioane de anvelope resapate si 19 milioane de anvelope noi. In medie, in Europa, din 100 de anvelope de camion vandute, 60 sunt noi si 40 resapate.
In Romania piata este propice cresterii cererii pentru anvelope resapate de calitate. Companiile de transport isi calculeaza foarte bine investitiile in anvelope si au inceput sa constientizeze valoarea carcasei, care, exploatata corespunzator, poate fi resapata si aduce economii importante pentru companie.
Activitatea de resapare este incurajata in prezent si de drumurile de calitate din ce in ce mai buna.
 
Sunteti interesati sa porniti o afacere in resapare?
Daca da, contactati-ne la:
 
MARANGONI SpA – Retreading Systems
Tel.: +420 603 42 3333 (Leo Linkesch)
E-mail: l.linkesch@marangoni.com
Sau vizitati www.marangoni.com

Articole similare

Ad