Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volume sub cele din 2011

Asa cum era de asteptat, primele trei luni ale anului trecut s-au incheiat pe minus in general, din punctul de vedere al volumelor vandute. Cele mai mari scaderi s-au inregistrat in Europa. In cazul Asiei, ale carei motoare turuiau pana de curand, activitatea economica a inceput sa se mai domoleasca, China fiind cel mai vizibil exemplu in acest sens. Vanzarile din America de Sud au fost influentate puternic de scaderea din Brazilia, unde au intrat in vigoare normele Euro 5. Iar in America de Nord cererea a crescut cel mai mult in comparatie cu tendinta la nivel mondial.


Bridgestone: Investitii in produse noi
Pentru Bridgestone, mediul de afaceri in perioada analizata a fost puternic influentat de pretul mare pentru materiile prime, dar si de intarirea yenului. In timp ce reconstructia zonei dupa cutremur a dus la cresterea vanzarilor, economia nationala a fost incetinita de criza mondiala.

Continental: scaderea din Europa, compensata de America
Reteaua extinsa la nivel international a Continental si-a aratat din plin roadele in primele trei trimestre ale acestui an, compensand scaderile de pe pietele din Europa de Sud cu cresterile din America de Nord si Asia.

Goodyear: vanzari mai mici cu 7%
Vanzarile Goodyear realizate in primele noua luni ale lui 2012 au fost de 12,5 miliarde de euro, cu 7% mai putin fata de cele 13,3 miliarde de euro din anul precedent. Venitul pe segmentul operational al companiei dupa noua luni, de 767,6 milioane de euro, a fost cu 154,1 milioane de euro mai mic fata de aceeasi perioada in 2011.

Michelin: incasari mari raportat la volume
In primele trei trimestre ale anului trecut Michelin a avut vanzari nete de 16,1 miliarde de euro, cu circa 6% mai mult decat in aceeasi perioada din 2011, in conditiile in care cererea din partea pietelor dezvoltate a fost scazuta din cauza conditiilor economice nefavorabile, mai ales in Europa.

Pirelli: concentrare pe segmentul premium
In cazul Pirelli profitabilitatea a crescut datorita politicii de stabilizare a preturilor, cresterii capacitatii de productie de anvelope premium pe pietele emergente, dar si reducerii costurilor fixe. In primele noua luni ale anului trecut, Pirelli a investit 327,4 milioane de euro: 170,9 milioane de euro in achizitia a doua fabrici in …
 

Articole similare

Ad