Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mai robust la exterior si mai ergonomic pentru sofer

Volvo Trucks a prezentat noul Volvo FMX la salonul international de echipamente de constructii Bauma, de la München. Acesta este echipat cu numeroase sisteme inovatoare de care vor beneficia atat companiile de transport, cat si soferii. Exteriorul este robust, ranforsat, iar interiorul este imbunatatit din punct de vedere ergonomic. Productia noului Volvo FMX pentru clientii din Europa va incepe in septembrie 2013.

Potrivit presedintelui Volvo Trucks, Claes Nilsson, noul Volvo FMX ofera segmentului de camioane pentru constructii o identitate clara, fiind un pas urias in ceea ce priveste majoritatea aspectelor importante – robustete, manevrabilitate si design.
 

„Toate sunt dezvoltate in jurul soferului.“

Soferul este in centrul atentiei
Conditiile de lucru zilnice ale soferilor de camioane de constructii s-au aflat in centrul atentiei in timpul dezvoltarii noului Volvo FMX. Interiorul cabinei a fost reproiectat in totalitate si numeroase inovatii usureaza si eficientizeaza sarcinile conducatorilor auto.
„Sistemul inovator Volvo Dynamic Steering reprezinta o imbunatatire fantastica, in special pentru soferii de camioane pentru constructii. Acest sistem va diminua solicitarea muschilor si va proteja soferii de durerile de gat, brate si spate. Chiar si la viteza redusa, un camion foarte incarcat este atat de usor de manevrat, incat puteti sa virati cu un singur deget“, a completat Claes Nilsson.
Soferul beneficiaza de o pozitie mai buna de condus. Noul scaun poate fi inclinat in fata cu 4O mai mult, iar spatarul este cu 10 mm mai subtire decat la modelul anterior.
Volanul este echipat cu butoane de comanda integrate pentru functii multiple, inclusiv controlul vitezei de croaziera, telefonul si sistemul de navigatie etc. Noul panou de instrumente complet negru este acum inclinat si mai mult catre sofer.
„Aceste imbunatatiri ofera soferului un mediu de lucru logic, bine organizat, toate butoanele, comenzile si functiile fiind pozitionate la o distanta la care se poate ajunge cu usurinta“, a spus Ulf Andreasson, manager al echipei de proiectare a cabinelor in cadrul Volvo Trucks.
Pentru a oferi un spatiu mai mare pentru picioare, contactul a fost mutat mai sus pe tabloul de bord. Imediat in dreapta contactului, pentru o accesibilitate mai buna, sunt pozitionate componente importante, precum ecranul de informare integrat si de dimensiuni generoase. In dreapta sectiunii inclinate se afla un modul versatil care poate gazdui diferite comenzi. Climatizarea este usor de utilizat, iar unitatea este mai eficienta, datorita functiilor imbunatatite ale dispozitivului de degivrare.
Sistemul de suspensie pneumatica pe spate este o noutate pentru FMX si optimizeaza tractiunea pe orice tip de teren, oferind in acelasi timp un confort sporit.
Camionul este prevazut cu control automat al nivelului, si datorita garzii la sol de 300 mm, si este disponibil in versiunile 4×2, 6×4 si 8×4.

Articole similare