Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

70-80% din volumele de activitate provin din industria auto

Piata serviciilor logistice din vestul tarii a crescut cu 10% in ultimii doi ani, mai mult la Timisoara si mai putin la Arad, si cunoaste in continuare o tendinta ascendenta, mai ales de cand industria auto si-a revenit. Au aparut noi investitori, unele companii si-au extins capacitatea si sunt asteptati sa deschida centre de productie in zona inca 2-3 jucatori mari, ceea ce va aduce volume suplimentare si pentru operatorii de logistica si transport. cargo-partner in special se asteapta la rezultate foarte bune si in anii urmatori, in conditiile in care pe segmentul automotive are una dintre cele mai mari cote de piata din zona, asa cum arata reprezentantii sai.

In cazul filialei din Timisoara a cargo-partner, serviciile logistice pentru industria automotive reprezinta 70-80% din volumul total de activitate, in timp ce pentru biroul din Bucuresti 60-70% este realizat prin prestarea serviciilor catre firme din domeniul FMCG, Oil&Gas, Retail, High tech/Consumer Electronics.
 

In afara de acestea, compania are activitate intensa si in Cluj-Napoca, Constanta si Iasi.
Zona Timisoara-Arad e diferita de restul tarii, asa cum arata Cosmin Bradea, Branch Manager al biroului din Timisoara si National Product Manager Logistics in cadrul cargo-partner, in special prin aceea ca sud-estul, de exemplu, este o piata de consum, deci compania are in Bucuresti numerosi clienti din retail, pe cand in vest sunt mai ales firme din domeniul automotive. In ceea ce priveste transportul si logistica din zona, competitia, comparativ cu restul tarii, este la fel de puternica, toate marile companii din domeniu avand activitate in Banat. Chiar si asa, este inca potential de crestere. Iar daca ne referim doar la automotive, „avem o cota foarte mare de piata, pentru ca cele mai multe firme din domeniu care au externalizat serviciile de logistica lucreaza cu noi“, declara Cosmin Bradea.
Fabricile de componente auto cauta mereu furnizori cu raport calitate-pret tot mai bun. E o piata foarte dinamica si a crescut mult in ultimii 2-3 ani, si pentru transport, si pentru depozitare. Cata vreme spatiul de productie este mai scump decat cel de depozitare, tot mai multi producatori cauta parteneri care sa le ofere servicii logistice integrate si la preturi competitive. Exista insa si firme, mai ales cele cu management romanesc si cele care si-au restrans activitatea dupa criza economica, unde nu au fost externalizate aceste servicii, sau firme care au un hub propriu in fabrica si externalizeaza doar importul si exportul marfurilor.
La inceput volumul reprezentat de sectorul auto si cele din alte activitati erau aproximativ egale, dar intre timp consumul a scazut, iar piata auto a depasit celelalte domenii de activitate.
cargo-partner ofera servicii de depozitare, packing si co-packing, etichetare, distributie, cross docking, transport rutier, maritim si aerian. Pentru cei mai multi clienti, compania acopera intregul supply chain logistic, insa exista si clienti care apeleaza doar la …

Articole similare

Ad