Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Industria fashion, trend-setter in e-commerce

Companiile din industria modei nu stabilesc doar „tonul“ si tendintele dezvoltarii si evolutiei magazinelor online, ci ofera si cele mai frecvente situatii de utilizare a serviciilor provenite de la alti furnizori, in zone precum marketing online, logistica sau livrari. Din raportul de analiza comparativa realizat de World Business Research (WBR) Digital, in numele companiei arvato, se observa ca in foarte multe tari industria fashion este mult mai prezenta in mediul online decat segmentele beauty, FMCG si luxury, cu mult mai multe magazine web.
 

Si, pentru ca astfel de afaceri se dezvolta rapid, succesul pe termen lung se poate obtine numai daca retailerii acorda atentie nu numai vanzarilor, ci si intregului lant valoric din spatele magazinului online, inclusiv livrarii.

Raportul evidentiaza potentialul international al comertului electronic, subliniaza diferentele dintre industrii si ofera perspective asupra tendintelor privind solutiile de externalizare si a celor mai noi, multi-channel, care au ca centru de dezvoltare a intregului ecosistem clientul final, acestuia servindu-i-se produsele prin intermediul mai multor canale.
Studiul a inclus in principal companii britanice din segmentele beauty, fashion, FMCG si luxury, in care Anglia este lider in comertul online.

Pietele din SUA si China, principalele atractii
Comparand industriile din mai multe tari, Germania se situeaza pe cea mai inalta pozitie in Europa continentala cand vine vorba de magazine web, locul secund fiind ocupat de Franta.
In ceea ce priveste o viitoare expansiune in alte zone, companiile sunt interesate in principal de pietele din SUA si China, in sectorul luxury Germaniei revenindu-i cea de-a treia pozitie.
„Studiul evidentiaza ca in prezent comertul trece prin …

Articole similare

Ad