Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TRANSPORT DE PERSOANE: SETRA

Cu prilejul implinirii a 60 de ani de istorie Setra, care au fost aniversati cu diferite ocazii de la inceputul lui 2011, 60 de unitati au fost configurate "Special Edition". Vehiculele dispun de scaune Voyage Supreme, cu monitoare incorporate in spatar si tetiere din piele, cu pietre Swarovski. Intre fiecare pereche de scaune este un decalaj de 6 cm, oferind mai mult confort si vizibilitate.
Un sistem infotainment performant pentru receptie satelit si radio completeaza conditiile de calatorie.

Soferul se bucura de volan imbracat in piele si o vaza de portelan montata pe pilonul A, care aminteste de configuratiile autocarelor de acum 50 de ani.
In asteptarea noilor generatii Comfort-Class, TopClass si MultiClass, ce vor fi lansate progresiv, pe masura ce vor fi introduse noile motoare Euro 6 pe toate modelele, Setra a prezentat, la sfarsitul lui 2011, autocarul S 415 GT-HD, in varianta Final Edition. Aceasta are geamuri fumurii "Galaxsee" si imbinari din otel inoxidabil, 49 de scaune Voyage Plus cu insertii de piele la nivelul tetierelor, spatarului si pernei, in ton cu culoarea exterioara a vehiculului, precum si aparat pentru bauturi calde.
Autocarele seriei ComfortClass 400, 415 GT, 416 GT, 415 GT-HD, 416 GT-HD si 417 GT-HD, dispun de sistemul de prevenire a coliziunii frontale (FCG) si a farurilor cu lumini tip LED, iar din 2011 sunt echipate cu pachete complete de sisteme de siguranta, ce includ o combinatie intre cruise-controlul adaptiv si ABA (Active Brake Assist), sistemul de avertizare la incalcarea benzilor de circulatie, faruri si proiectoare Litronic, un nou sistem de navigatie si sistem de detectare a incendiilor. Seria ComfortClass 400 reprezinta o solutie economica si confortabila pentru transportul turistic, fiind conceputa pentru a transporta intre 49+2+1 si 57+2+1 pasageri. In functie de lungimea vehiculului, operatorul poate alege intre un motor MB OM 457 LA de 354 CP, 428 si 456 CP (acesta din urma pentru versiunile pe trei axe), iar transmisia automatizata PowerShift este, de asemenea, disponibila, cu exceptia 419 GT-HD, de 15 m lungime.
Pentru seria TopClass 400, varful de gama este reprezentat in continuare de autocarul supra-etajat TopClass 431 DT, echipat, ca si celelalte modele, cu cel mai nou sistem de siguranta activa ABA. Versiunile S 415 HD, S 415 HDH, S 416 HDH si S 417 HDH sunt prevazute cu motoare OM 457 LA, cu sase cilindri in linie, in doua variante de putere – 428 CP si cuplu de 2.100 Nm sau 455 CP si cuplu de 2.200 Nm.
Optional, toate modelele HDH pot fi echipate cu motorul V8 OM 502 LA, ce dezvolta 503 CP si cuplu de 2.300 Nm, care este standard la autocarul supraetajat.
Cel mai mic model TopClass 400, 411 HD, este dotat cu motor V6 OM 501 LA, de 408 CP si cuplu de 1.900 Nm.
Vehiculele sunt dotate cu noua transmisie semiautomata GO 240-8 Power-Shift, cu opt trepte, conceputa special pentru autocare, cu exceptia 411 HD, pentru care nu este disponibila decat cutia manuala cu 6+1 trepte.
Autocarele TopClass 400 sunt dotate cu ABS, ASR, BA, ESP si "Hill-Start Aid". Pe toate axele sunt montate frane pe disc, autocarele dispunand si de monitorizare permanenta a uzurii acestora.
O noutate o reprezinta sistemul de protect ie la coliziune frontala. Optional, vehiculele pot fi echipate cu sistem cruise-control adaptiv (ACC), precum si cu sistem de avertizare la depasirea liniilor de demarcatie a benzii de circulatie.
Autobuzele MultiClass 415 H si 416 H, in versiunile de 12 si respectiv 13 m lungime, pe doua axe, au culoarul central proiectat la o distanta de 1.040 mm de sol, astfel ca beneficiaza de un compartiment generos de bagaje, de 7,9 m3, ceea ce le recomanda pentru transportul interurban, dar si pentru excursii ocazionale. Setra 416 H poate fi configurat sa transporte 56 de pasageri, fiind echipat cu motorul OM 457 hLA, de 354 CP, si cutie manuala de viteze GO190 cu retarder incorporat VR115.
415 NF cu podea coborata este dotat cu motor Mercedes-Benz OM 457 hLA, ce dezvolta 354 CP la 2.000 rpm.
ABS, ASR si EBS sunt incluse in echiparea de baza. In plus, suspensia independenta pe axa fata este standard, iar axa spate motoare are caracteristici imbunatatite la nivelul suspensiei.
Vehiculul poate fi configurat in numeroase variante, cu locuri pe scaune si in picioare.
Special pentru transportul interurban, pe liniile cu trafic intens de calatori, 417 UL, de 14 m lungime, poate transporta maximum 61 de calatori. Mai sunt disponibile versiunile 412 UL (de 10,8 m lungime), 415 UL (12,20 m), 416 UL (13 m) si 419 UL (15 m lungime).

Articole similare