Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

TRANSPORT DE PERSOANE: MHS Truck&Bus

MHS Truck&Bus este importator oficial in Romania al produselor MAN, Neoplan, Otokar si Viseon, acoperind astfel toate segmentele de piata si clasele de preturi.
Cel mai cunoscut autocar MAN este Lion’s Coach. In versiunea de 12 m lungime, vehiculul poate fi configurat cu 44 sau 49 de locuri pe scaune si propulsat de motoarele MAN de 400 sau 440 CP. Lion’s Coach poate fi dotat cu bucatarie, toaleta, sistem DVD-video, clima etc. Sistemele ABS, ASR si ESP sunt incluse in echiparea standard.

In versiunea C, de 13,2 m, vehiculul poate primi un propulsor mai mare, de 480 CP, si poate transporta pana la 52 de pasageri in configuratie de patru stele, respectiv 55 de pasageri, pentru doua stele. Cea mai impunatoare este versiunea L, 14 m, care poate avea maximum 57+1+1 de locuri.
MAN Lion’s City cu motor Euro 6 a fost noutatea producatorului german pe segmentul autobuzelor urbane. Vehiculul este insa inca in faza de teste, din 2012 este ofertat la licitatii, iar livrarile vor incepe, mai mult sau mai putin, din 2013. Producatorul german propune si Lion’s City hibrid cu sistem diesel-electric serial. Vehiculul este propulsat de doua motoare electrice de 75 kW fiecare, care produc impreuna un cuplu de 3.000 Nm. Motorul diesel MAN de 6,9 l si 250 CP corespunde normelor EEV si e prevazut cu filtru de particule CRTec®.
Autocarul supra-etajat Neoplan Skyliner, aflat la a cincea generatie, vine cu numeroase imbunatatiri, in special pentru pasageri. Astfel, vizibilitatea
este sporita, iar performantele sistemului de aer conditionat au fost crescute cu 40%. Skyliner are 83+1+1 locuri si o capacitate a calelor de bagaje de 11 m3. Suspensia Comfort drive face ca rularea sa fie mai lina, iar impreuna cu o aerodinamica imbunatatita determina consum redus de combustibil.
Noul Skyliner este echipat cu motorul MAN D26 common-rail de 505 CP si cuplu maxim de 2.300 Nm. Transmisia MAN TipMatic automatizata este standard.
Autocarul se asambleaza la fosta fabrica MAN, actuala Viseon.
Sub sloganul "Optimizeaza-ti flota", Otokar ofera o gama completa de vehicule:
Centro C (5,8 m), Vectio C (9 m) si Kent C (12 m) pentru transport urban, Navigo U (7,7 m), Vectio U (9 m) si Territo U (12 m), pentru intercity, si Vectio T (10 m), pentru aplicatii turistice.
In Romania, cele mai cunoscute sunt Navigo si Vectio. Acesta din urma este disponibil in versiunile S, LE si U. Modelul S este propulsat de motorul MAN D0836, de 240 CP, si are capacitate de 35+1+1 locuri. Versiunea low-entry este propulsata de motor Deutz Euro 5, avand cuplul maxim de 800 Nm la 1.200-1.700 rpm. Poate transporta 65 de calatori, dintre care 25 pe scaune.
Varful de gama pentru Vectio il reprezinta seria T, ce poate transporta 35 de pasageri si are acelesi motor Deutz.
Vectio T poate fi echipat cu pachetul "Tour guide", ce include bordul multifunctional, cu sistem multimedia cu ecran cu "touch screen", navigatie, compatibilitate USB, camera de luat vederi la usa spate, doua microfoane wireless si ecrane LCD de 7" montate in spatarele scaunelor pasagerilor.
Oferta Otokar este completata de Navigo, pentru operatorii care doresc vehicule compacte. Avand 7 m lungime, modelul 185 SH poate fi configurat cu 29 de locuri pe scaune, sase in picioare si spatiu pentru caruciorul cu rotile, sau 33 pe scaune si sase in picioare, fara carucior. In versiunea de lux (185 LX) Navigo poate fi folosit ca shuttle, cu aranjament 2+1 al scaunelor.
Toatele modele sunt propulsate de motor Cummins ISBe, de 185 CP.
Dupa autocarul C13, intrat in productia de serie la inceputul lui 2011, Viseon continua cu lansarea de noi produse.
Astfel, la sfarsitul anului, a fost prezentat C12HD, cu capacitate de 45 de pasageri, alaturi de midibuzul C10, acum intr-o versiune noua, cu motor MAN de 400 CP. Nu in ultimul rand, double-decker-ul LDD 14 are post de conducere nou pentru sofer.
C13 are motor MAN D2066 LOH 28 de 400 CP si este construit pe caroserie autoportanta, iar optional se ofera si propulsorul de 440 CP. Transmisia este ZF AS-Tronic, axele, ZF, iar sistemul cruise-control este inclus in echiparea standard, la fel ca si a treia generatie ESP. Optional, C13 poate fi dotat cu toaleta, frigider, camera de filmat pentru mersul cu spatele, bucatarie etc.
Pentru toate modelele seriei C, Viseon ofera posibilitatea de a upgrada rezervorul, pentru alimentarea cu 220 l de combustibil suplimentari.

Articole similare

Ad