Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

In pas cu tendintele pietei

C&I Eurotrans, cel mai de succes carosier din Romania, realizeaza in fiecare an volume impresionante. Chiar daca piata de transport persoane nu se mai ridica la valorile din trecut, C&I compenseaza cererea de microbuze si de autobuze interurbane cu vehicule pentru diferite aplicatii speciale si cu deja traditionalele microbuze scolare.
Trecerea la Euro 6 constituie un pas important pentru carosierul roman, intrucat coincide cu incheierea povestii de succes a Cibro pe sasiu Mercedes-Benz Vario, ca urmare a opririi productiei de Vario la finalul acestui an.

 

Este pregatit insa sa iasa la rampa noul Cibro, pe mai multe versiuni de sasiu, alaturi de midibuzul Trituro, pe trei axe, pe sasiuri Sprinter si Crafter.

C&I Eurotrans a incheiat 2012 cu o cifra de afaceri de 16 milioane de euro si, desi rezultatele au fost multumitoare, nu s-au ridicat decat la jumatate din cat s-a realizat in anul de varf 2008. Totusi, anul trecut a fost cel mai bun dupa 2009, iar 2013 a inceput chiar mai bine pentru carosierul roman. Un imbold important a fost dat si de licitatia pentru atribuirea de trasee de la inceputul acestui an, pentru care transportatorii au fost nevoiti sa isi mai completeze parcurile auto. In plus, a fost lansat modelul Trituro, pentru care vanzarile au inceput in forta.
In total, in 2012 au fost construite aproape 600 de microbuze, 185 de microbuze pentru transport scolar, carosate pe sasiu Ford, aproximativ 50 de Cibro pe sasiu Vario si 30 Trituro.

Trituro, alternativa la Cibro
Trituro este o solutie mai economica decat Cibro, intrucat sasiul de Sprinter este mai ieftin decat cel de Vario. Pe de alta parte, poate fi configurat cu 24 de locuri, suficient pentru un autobuz de capacitate medie. „Vario o sa fie o pierdere odata cu iesirea din productie in toamna acestui an, in conditiile in care Mercedes-Benz a decis ca vehiculul nu va mai face trecerea la Euro 6. Sunt clienti dedicati pentru acest produs, il folosesc de foarte multi ani si sunt foarte multumiti. Vorbim de un autobuz de 30 de locuri, cu un consum de combustibil sub 15 l/100 km“, a explicat Ilie Comusi, proprietarul C&I Eurotrans.
Trituro si Cibro au mers pana acum in paralel si vor mai fi primite comenzi pentru acesta din urma in functie de disponibilitatea de sasiuri la fabrica Mercedes-Benz. Nu se vor constitui insa stocuri. Cel mai probabil, anul acesta se vor carosa pe Vario aproximativ 50 de unitati, volumul vanzarilor concentrandu-se pe Trituro, microbuze si diferite alte proiecte speciale.
Spre deosebire de Cibro, Trituro a fost gandit din start ca un produs versatil, pe doua variante de sasiu, Mercedes-Benz Sprinter si Volkswagen Crafter, astfel incat cererile venite din partea clientilor sunt impartite in functie de vehiculele pe care le mai au deja in flota si de afinitati de brand si service.

Articole similare

Ad