Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

10 autocare noi pentru Atlassib

In ciuda dificultatilor cu care se confrunta piata de transport international, Atlassib a ramas consecvent ideii de innoire permanenta a flotei, astfel ca si anul acesta a cumparat 10 autocare noi, Mercedes-Benz Tourismo. De cum au venit, vehiculele au intrat direct in paine, mai ales ca in sezon au fost foarte multe cereri, inclusiv pe cursele ocazionale. Investitiile in calitate facute de carausii respectabili nu prea pot fi insa sustinute de o actualizare a tarifelor in raport cu evolutia costurilor de operare, din cauza „piratilor“ foarte activi la transportul international, in special pe relatiile Spania si Italia.
 

Atlassib, cel mai mare operator privat din Romania, a inregistrat anul acesta la transportul international un flux de pasageri comparativ cu 2012. „Am avut usoare scaderi pe relatiile Italia si Spania, unde criza economica isi spune in continuare cuvantul si unde, in egala masura, concurenta neloiala, in speta «pirateria», a atins cote nemaiintalnite pana acum. Scaderile de pe Italia si Spania au fost insa compensate de cresteri ale volumelor de calatori transportati pe cursele de Germania, Franta si tarile scandinave. Avand in vedere faptul ca in acest moment acoperim majoritatea destinatiilor solicitate de pasagerii din Romania, nu am considerat necesar sa abordam trasee noi, cu exceptia liniei de Corsica, nou intrate in program“, a declarat Daniel Micu, director general Atlassib.

Piratii iau o felie destul de importanta din piata
Pirateria intalnita pe relatiile Spania si Italia este cauzata in special de faptul ca autoritatile locale din aceste tari nu se implica in activitatea de control, astfel ca in ultima perioada toti detinatorii de linii regulate se lovesc de problemele generate de „pirati“. Directorul Atlassib este de parere ca licentierea vehiculelor de 8+1 locuri nu va rezolva in niciun fel situatia, in primul rand deoarece deja piata este plina de autovehicule de 7+1 locuri, care nu intra sub incidenta OUG 11/2013, dar si pentru ca se pare ca nu se doreste rezolvarea acestor probleme: „consider ca piata «neagra» sau «gri» acopera mai mult de jumatate din transportul international de persoane, iar din punct de vedere legislativ nu se intrevede nicio speranta de reducere a acestei proportii, atata vreme cat pe langa ISCTR nu se implica si …

Articole similare

Ad