Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

prezentare Setra

Setra ComfortClass 500 este Autocarul Anului 2014. Vehiculul are un design progresiv, cu aerodinamica optimizata, coeficientul fortei de frecare cu aerul fiind de numai 0,33. Consecinta directa este reducerea consumului de carburant cu 8,2%. Autocarele CC 500 sunt cu 95 mm mai lungi decat predecesoarele lor. Astfel, S 515 HD masoara 12.295 mm, in timp ce S 516 HD are 13.115 mm, iar S 517 HD, 13.935 mm.
 

Ampatamentul este si el mai mare cu 10 mm, astfel ca volumul compartimentului de bagaje a crescut de la 8,4 la 8,5 m3 si poate ajunge pana la 9,7 m3 daca se renunta la toaleta.
Setra CC 500 este propulsat de OM 470, ce dezvolta 428 CP la 1.800 rpm si are cuplul maxim de 2.100 Nm. Autocarul dispune de pachet complet de sisteme de siguranta, inclusiv FCG (Front Collision Guard) si ABA 2 (sistemul de asistenta activa la franare). In premiera, sistemul ATAS asista soferul in vederea mentinerii atentiei in timpul condusului.
Nu lipsesc dotarile menite sa asigure confortul la drum, cum ar fi sistemul multimedia (CMS), cu mod dual de operare, sau scaunele Voyage Supreme. Inaltimea la interior a fost marita de la 1.900 la 2.100 mm. Suprafata geamurilor este mai mare si impreuna cu designul interior inovator asigura luminozitate sporita in salonul pasagerilor si vizibilitate la exterior.
Lansat la sfarsitul lui 2013, TopClass 500 este cu adevarat un autocar exceptional. In fata, forma farurilor si liniile folosite contureaza imaginea expresiva a unui chip uman, cunoscuta deja de la CC 500, in timp ce reorganizarea compartimentului motorului si necesitatea montarii unei grile mai mari pentru radiator au determinat reproiectarea partii din spate, unde s-a optat pentru simetrie si linii clar definite.
Pasagerii urca la bordul Setra pe intrarea larga si treptele usor in spirala, pentru a descoperi plafonul vitrat, cu vedere panoramica impresionanta. Suprafata vitrata este mai mare decat in cazul seriei 400, fiind „intrerupta” doar de grinzile transversale ale structurii de rezistenta.
Bordul este asemanator CC 500, cu cateva modificari de detaliu, iar insertiile metalice din zona centrala accentueaza eleganta si puterea.

Articole similare