Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cresteri uriase prin investitii in oameni

La sfarsitul lui septembrie, Eurolines Group a organizat o conferinta de presa prilejuita de aniversarea a trei ani de la lansarea TUI TravelCenter in Romania. Reprezentantii companiei au vorbit atat despre rezultatele din aceasta perioada si despre estimarile legate de viitorul apropiat, cat si despre planurile de investitii menite sa asigure o adaptare foarte rapida la schimbarile de pe piata de turism.

Deoarece, asa cum atrage atentia Dragos Anastasiu, presedintele Eurolines, singura modalitate de a te mentine pe aceasta piata este sa faci lucrurile mai bine decat in trecut.
 

A aparut, in 2011, acest parteneriat cu cel mai mare tour operator din lume, si una dintre primele concluzii desprinse a fost ca nu poti schimba lucrurile decat cu resursa umana de mai buna calitate. „Si aceasta a fost preocuparea noastra principala in cei trei ani: am investit in consultanti de turism, carora am incercat sa le schimbam mentalitatea, abordarea si nivelul de profesionalism, inclusiv prin discutii saptamanale pe teme de specialitate.“
O alta investitie importanta, realizata deoarece „oamenii cauta tot mai mult vacante pe internet si noi credem cu tarie in combinatia dintre online si offline“, este cea in a treia versiune a site-ului companiei. Este, poate, cel mai important proiect TUI Romania in acest an, pentru care s-au investit pana acum circa 100.000 de euro, iar in 2015 se va ajunge la 500.000 de euro.
In plus, sume importante – 50.000 de euro pentru fiecare viitoare locatie – vor fi bugetate pentru extinderea retelei de agentii. In prezent, aceasta numara 77 de centre (47 de agentii TUI si 30 Eurolines) si deja s-au semnat contracte pentru cateva care urmeaza sa fie inaugurate in 2015, compania fiind in continuare fidela ideii de a deschide astfel de puncte de lucru in marile centre comerciale. Iar in 2014 a fost inaugurata prima agentie intr-o cladire de birouri. In plus, tot anul acesta compania a deschis o agentie mobila pe care si-a propus sa o foloseasca in diverse orase, cate 2-3 zile, dar care a fost foarte solicitata pentru sedinte on the way, astfel ca a primit si alta intrebuintare.
Pentru fidelizarea clientilor, pentru a afla exact ce-si doresc acestia, compania a alocat 250.000 de euro in 2014. Mai ales ca ei au o experienta tot mai mare de calatorie si sunt tot mai exigenti.

Crestere cu mult peste cresterea pietei
In conditiile in care 315.000 de persoane au apelat la Eurolines pentru a calatori cu autocarul/avionul sau pentru a-si achizitiona vacantele, si in care circa 30.000 de clienti au cumparat serviciile TUI, compania isi propune ca anul viitor sa vanda vacante in valoare de sase milioane de euro.

Articole similare

Ad