Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

prezentare Mercedes-Benz

Mercedes-Benz si-a largit in 2015 gama de autobuze urbane cu Citaro NGT pe gaz natural. Vehiculul este propulsat de motorul M 936 G, ce asigura reducerea emisiilor de CO2 cu 20% fata de motorizarile diesel. La un volum de 7,7 l, M 936 G este compact pentru un motor pe gaz si, fiind dezvoltat pe baza OM 936 diesel, ofera aceleasi performante ca acesta din urma. Este insa un motor otto, cu sase cilindri in linie, care functioneaza la fel ca unul pe benzina, cu convertor catalitic pe trei directii, ce asigura un proces curat de combustie. M 936 G dezvolta 302 CP si ofera un cuplu motor maxim de 1.200 Nm. Citaro NGT este disponibil in variantele solo si articulat.
 

Autobuzele Citaro Euro 6 pot fi echipate cu ESP si au sistem electronic de control al inaltimii. Cutia de viteze automata poate fi Voith sau ZF, ambele cu convertor automat de cuplu. Gama de produse ajunge pana la capacitati de 194 de pasageri prin modelul CapaCity L, cel mai lung vehicul european cu o singura articulatie – 21 m.
Autobuzul interurban Intouro a fost complet restructurat odata cu trecerea la Euro 6. Vehiculul a fost vandut foarte bine pentru licitatiile de transport judetean si interjudetean, gratie capacitatii mari de transport si raportului optim calitate-pret. Versiunea Intouro L ofera o capacitate de 59 de locuri, la o lungime de 13,32 m, cu doua axe.
Tot pentru traseele interurbane, dar si in interiorul oraselor, poate fi utilizat noul Citaro LE. Vehiculul, echipat cu scaune City Star Eco, combina podeaua coborata din partea frontala, pentru un acces mai facil, cu cea ridicata in sectiunea spate, care ofera pasagerilor confort sporit. Motorizarea este aceeasi ca la versiunea urbana: OM 936, de 7,7 l, de 299 CP. Diferentele intre cele cinci variante Citaro LE consta in lungime, numarul de usi si modul de dispunere a acestora.
Cel mai popular autocar Mercedes-Benz este Tourismo. Gama include versiuni de la 12,14 la 13.99 m lungime, la care se adauga si Tourismo K, de 10,30 m, pentru anumite aplicatii dedicate, si Tourismo RH. Pentru motorizare se poate opta pentru motorul OM 936 de7,7 l pentru Tourismo K sau OM 470 de 10,7 cu o putere de 354 CP.
Tourismo satisface deja directiva ECE R66/01, ce va intra in vigoare din 2017, si dispune in standard de axa fata independenta, ESP, EBS, ABS, ASR, BA etc.

Articole similare

Ad