Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Finisajele s-au imbunatatit la modelele noi

Cu un face-lift la cabina de numai doi ani, Scania beneficiaza de culori interioare armonioase, butoane ergonomice si instrumentar de bord nou, cu o grafica frumoasa.
Din nefericire, manerele usilor au ramas dintr-un plastic ieftin, iar interiorul pare un pic prea aglomerat.
Volvo este atent la detalii, cele mai interesante fiind usile de inchidere a compartimentelor de depozitare sau veiozele cu „gat de lebada”. Doar „ceasurile” – care indica viteza, temperatura apei, kilometrajul etc. – sunt demodate, cu o grafica desprinsa parca din anii ‘90.

Mercedes-Benz a imbracat instrumentele de bord cu contururi cromate, iar micile spatii de depozitare create sunt acoperite cu covorase de plastic, anti-alunecare, ca intr-un S Class. MP3-ul este usor de utilizat, iar finisajele cu furnir sau folie de aluminiu arata destul de sterse.
Lipsite de stil sunt si butoanele de reglare a oglinzilor retrovizoare si a geamurilor.
Finisajele MAN TGX sunt de bun-gust, insa au ramas inca multe „detalii” preluate de la TGA, din materiale de o calitate mai proasta.
La Iveco Stralis, elementele interioare penduleaza intre calitate si materiale ieftine. Astfel, in timp ce parbrizul ofera o vizibilitate foarte buna, iar bordul se pastreaza curat, oferind o atmosfera placuta soferului, tapiteria interioara de deasupra capului se murdareste usor, mai ales cand conducatorul auto obisnuieste sa fumeze in masina. Consola centrala este acoperita cu un covor din cauciuc ieftin, in timp ce tapiteria Alcantara de pe scaune si interiorul usilor denota eleganta. Interesant este si display-ul de bord colorat.
XF este robust, fiind singurul, de pilda, la care manerele usilor sunt metalice. Interiorul este luminos, iar scaunele au un aer sportiv, care sporeste atractivitatea modelului olandez. Cabina XF este oferita cu perdele cu dublu strat, care impiedica lumina sa patrunda in interior atunci cand sunt trase, insa plasticul care acopera panoul de bord, de culoare gri, arata sters si ieftin.
Nici la Magnum elementele din plastic nu arata foarte chic. In schimb, la Renault Trucks o impresie de stil si functionalitate ridicata o dau compartimentele de depozitare cu usi care se inchid precum cele din avion. Rosul tapiteriei creeaza un contrast puternic, la fel de neobisnuit fiind si designul vitezometrului, care afiseaza cu cifre viteza de deplasare, inlocuind ceasul clasic.

Articole similare