Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Turcia, afectata de criza foarte putin spre deloc

Compania turca Özgül Trailer a inceput productia de sasiuri in 1993 si de suprastructuri in 2003, iar in prezent are aproape 150 de angajati si o capacitate de circa 1.000 de unitati/an, suficienta deocamdata, asa cum declara responsabilul de vanzari Abdil Tekeoglu, drept pentru care se investeste mai mult in cresterea calitatii, pentru a indeplini standardele europene.
Pe piata locala, 70% din vanzarile firmei sunt reprezentate de basculantele pe trei parti, cu trei axe – cea de la stand, de 13 m3, era basculabila doar pe spate. Benele pot avea 2-6 axe, trailerele, pana la sapte, iar din oferta firmei mai fac parte sasiurile pentru semiremorci frigorifice.
 

Componentele folosite provin, in functie de solicitarile clientilor, atat de la producatori de top – Michelin, SAF, BPW s.a. – cat si din Turcia – unde si numarul de astfel de companii este foarte mare – insa in niciun caz din China.
Pretul oferit de furnizorii locali este cu putin mai mare decat in 2009, astfel ca Özgül Trailer a scumpit in ultimul timp sasiurile si suprastructurile cu maximum 5%.
Peste 70% din produse sunt exportate in Orientul Mijlociu si nordul Africii.
Trailerele nu indeplinesc standardele din UE, deci prezenta la IAA, in premiera, a avut ca scop consolidarea relatiilor cu firmele belgiene sau olandeze care cumpara produse din Turcia si le vand pe alte continente sau gasirea de noi parteneri.
Asa cum declara responsabilul de vanzari al firmei, piata din Turcia este mare – atat din punct de vedere al volumelor absorbite, cat si al productiei proprii de suprastructuri – iar vanzarile sunt si acum la nivelul anilor anteriori, criza neavand decat efecte minore.

Articole similare