Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mai agresiva datorita noului actionar

Din aprilie, Autoitalia Group are un nou actionar, Levi Group, din Tel Aviv, care activeaza la nivel international in domeniul naylonului, prin firma NILIT, cu fabrici in Spania, Italia, SUA, China s.a. si afaceri in intreaga lume, si in domeniul auto, prin Mediterranean Car Agency (MCA), importator Fiat in Israel. Ori Lahav, CEO al MCA si temporar si al Autoitalia, a declarat ca firma este pregatita sa investeasca oricat este nevoie pentru un nivel inalt de calitate in deservirea clientilor si ca va avea o politica foarte agresiva de vanzari.
 

Autoitalia, sub coordonarea MCA, va continua sa importe si sa comercializeze toate marcile si modelele aflate pana acum in portofoliu, la care in curand se vor alatura Jeep si noua Lancia, produsa pe platforma Chrysler, si sa ofere pentru toate servicii post-vanzare.
Motivul pentru care MCA a decis sa cumpere Autoitalia nu este doar atasamentul CEO-ului companiei fata de tara noastra, ci si increderea in potentialul pietei si in capacitatea sa de redresare. Intre Israel si Romania sunt multe diferente, de aceea primii pasi pe piata noastra vor consta in studierea acesteia, a retelei, a clientilor, a competitiei s.a. Dar un lucru este cert: „vom conduce dealerii nostri catre o noua abordare a pietei locale, abordare mai directa, mai activa, mai centrata pe nevoile clientilor. Vom actiona rapid si cu profesionalism pentru a recapata si a creste cota de piata a marcilor din portofoliul Autoitalia si vom exploata toate oportunitatile pentru a creste beneficiile partenerilor si clientilor nostri. Si vom avea succes in afacerile din Romania, asa cum avem si in Israel“, se angajeaza Ori Lahav.
Printre obiectivele pe termen scurt ale noii conduceri a Autoitalia se mai numara angajarea unui nou director general, ajustarea strategiei la cea a concurentilor, imbunatatirea comunicarii cu reteaua si „atacarea“ clientilor de flote. Iar pe termen lung sunt vizate redobandirea unei pozitii bune in Romania si recastigarea unui loc fruntas pe piata de retail de aici, adoptarea unui plan strategic de marketing pe termen lung, lansarea de noi marci si produse, investitia in infrastructura IT, cresterea profitabilitatii, conceperea de programe de training, de planuri agresive de vanzari si de bonusuri pentru rezultate.
In ceea ce priveste infrastructura deja existenta, este dificil de spus daca vor aparea dealeri noi sau daca vor disparea unii din cei prezenti deja pe piata: asta se va decide dupa o analiza atenta a eficientei fiecaruia.

Partener Fiat de peste 60 de ani
Fondat in 1950, MCA este unic distribuitor in Israel al autovehiculelor Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Abarth si Lancia, una dintre primele companii din aceasta tara din punct de vedere al cotei de piata si unul dintre cei mai mari dealeri ai Grupului Fiat la nivel international. MCA are 11 dealeri si 30 de service-uri, cu 140 de angajati, iar sediul central din Tel Aviv include show-room, atelier, depozit national de piese de schimb si centru logistic national.
Desi in perioada crizei economice cota companiei a scazut sub 1%, investitiile in show-room-uri, infrastructura IT si servicii pentru clienti au permis relansarea si depasirea a 3% din piata israeliana. Acesta este, de altfel, unul dintre motivele pentru care Ori Lahav vede in criza o oportunitate si pentru segmentul utilitarelor din Romania.
Doar ca regulile jocului sunt putin diferite in perioade mai dificile, de aici si accentul pe care noul CEO Autoitalia il pune pe „agresivitate“.          

Articole similare