Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Un nou centru, in parteneriat cu Chemtraders

Luna trecuta, lantul de franciza Premio de la Goodyear s-a imbogatit cu inca un centru, al patrulea din Capitala, care a necesitat o investitie initiala de 50.000 de euro in retehnologizare si atragerea de personal calificat si ofera o platforma extinsa de service si retail de anvelope, beneficiind atat de avantajele conceptului Premio, cat si de logistica si expertiza retelei de distributie a partenerului Chemtraders.
 

Acesta este activ pe piata locala a importului, distributiei si service-ului de anvelope, jante, camere de aer si accesorii auto inca din 1993 si dispune de spatii de depozitare si stocare in Popesti Leordeni, Boldesti Scaieni si Constanta si de service-uri in Bucuresti, zonele limitrofe si Ploiesti. Iar din 1998 este si partener Goodyear Dunlop Tires.
Pentru intrarea in franciza Premio Chemtraders a investit, asa cum declara Bogdan Nicolescu, unul dintre partenerii din cadrul companiei, circa 50.000 de euro pentru retehnologizarea centrului, care acum dispune de echipamente de ultima generatie, agreate de marii producatori de autovehicule si conforme cu noile tehnologii si standarde de fabricatie a anvelopelor. O alta parte a investitiei a fost pentru atragerea de personal calificat, numarul angajatilor crescand cu 25% si fiind astfel deschisa perspectiva unor noi investitii Chemtraders sub marca Premio.
Noul centru are atelier de 150 m2 cu patru rampe de lucru – trei pentru autoturisme si camionete usoare si una pentru geometrie – …

Articole similare