Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz va creste preturile

La sfarsitul lunii trecute, Schmitz Cargobull a anuntat ca in a doua jumatate a acestui an vehiculele sale comerciale se vor scumpi. Preturile pentru aluminiu, plastic si uleiuri au crescut vertiginos, deci costurile de productie nu sunt proportionale cu cele pentru materiile prime. In timpul crizei din 2009, Schmitz a facut tot ce era posibil pentru eficientizarea segmentelor de personal si productie, astfel ca in prezent nu mai exista alte optiuni pentru a acoperi aceasta crestere de pret pentru materia prima, care reprezinta un important factor de cost.
 

Ca urmare, in functie de tipul de vehicul si de materialele folosite, preturile din Europa vor fi ajustate la situatia pietei din momentul respectiv. In 2009, piata de transport si implicit si industria auto au fost caracterizate de o capacitate mare de transport disponibila, fapt care a decurs din scaderea drastica in aproape toate sectoarele industriale. In prezent, piata de transport da semne ca cererea pentru vehicule noi ar putea creste. Stocurile de vehicule secondhand si reposedate s-au micsorat semnificativ, mai ales cele de vehicule cu temperatura controlata. In plus, companiile care, din ratiuni de economie, in 2009 au amanat investitiile, acum au inceput sa innoiasca flotele.

Articole similare