Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cea mai mare flota din 2013, 75 de camioane DAF, merge la Timisoara: Colaborarea MVT-EVW Holding se intensifica si atinge si … rugby-ul

Luna trecuta, campioana de rugby a Romaniei, RCM Timisoara, a anuntat incheierea unui nou contract de sponsorizare, pe trei ani, cu EVW Holding. Cu aceasta ocazie, reprezentantii importatorului DAF in Romania au explicat motivele care au stat la baza deciziei, Dan Dinu, director general MVT si vicepresedinte al clubului, a vorbit despre strategia de pregatire pentru Superliga, despre noile transferuri si despre obiectivul de a castiga in acest an si Cupa, si Campionatul, si impreuna au anuntat si un nou contract de achizitie, de catre firma timisoreana, a 75 de camioane DAF.
 

Colaborarea dintre MVT si EVW Holding dateaza din 2005 si de aceea pentru noua achizitie nu a fost organizata licitatie deschisa, ci s-a decis folosirea in continuare a camioanelor DAF, dat fiind raportul bun calitate-pret si faptul ca „le cunoastem foarte bine. In flota am avut pana acum numai DAF, dar am mai testat si alte marci si am facut comparatie. La prima achizitie insa, cand nu ne-ar fi oferit nimeni camioane pentru teste, deoarece eram la inceput, am ales DAF datorita pretului si retelei foarte bune de service a EVW Holding“, isi aminteste Dan Dinu.
De-a lungul timpului, MVT a avut cel mai mult 180 de camioane, dar in ultimul timp a renuntat la clientii neprofitabili si a restrans flota, considerand ca „este foarte usor sa administram circa 100 de ansambluri, in conditii optime si profitabile. De aceea, anul trecut am vandut 60 de camioane si acum cumparam 75, care vor fi livrate cate 10 pe saptamana, incepand cu finalul lui iulie si pana in octombrie.“
Contractul, care include si service, a fost incheiat pe trei ani, dupa care va avea loc urmatoarea innoire a flotei MVT.
Cele 75 de camioane XF 105 au motor Euro 5 de 410 CP, „pe care-l cunoastem foarte bine si care ne e suficient, deoarece nu transportam greutati foarte mari“, si dotari standard, deoarece „nu stiu cine-si mai poate permite sa faca investitii in dotari suplimentare pentru soferi. Oricum standardul din ziua de azi este destul de ridicat.“
In ceea ce priveste masinile vandute, ele aveau intre patru si sase ani si peste un milion de kilometri la bord.
MVT a ales sa achizitioneze vehiculele in leasing operational pe trei ani de la Unicredit.
Camioanele sunt acum cu circa 15% mai ieftine decat in 2008, asa cum apreciaza Dan Dinu, dar finantarea are dobanzi mai mari. „Si problema nu e neaparat la dobanzi, ci la penalitatile pe care a trebuit sa le platim. Insa acum firma e foarte sanatoasa, nu avem datorii, credite sau leasing-uri deschise, suntem la zi cu toate si putem duce foarte usor un leasing“, declara directorul general MVT.
Compania timisoreana a incheiat si un contract pe doi ani cu CTE Trailers, pentru achizitia a 68 de semiremorci Mega cu prelata de la Krone, pentru inlocuirea unora mai vechi din flota.

Articole similare