Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

De la productie de componente mici la asamblare finala

Cu ocazia lansarii oficiale a CombiMAX am avut si ocazia de a vizita o parte din centrul de productie din Büllingen, care se ocupa, ca si cel din Lentzweiler, inclusiv de producerea componentelor. Cu exceptia axelor, Faymonville realizeaza totul in-house, pentru mai multa flexibilitate in aprovizionare, deoarece un furnizor de componente nu ar face livrari decat in cantitati mari, or, aici s-a ajuns sa se produca doar piesele necesare in ziua urmatoare astfel ca, desi numarul de trailere care ies pe poarta fabricii este mai mare decat in urma cu 10 ani, ritmul este totusi mai relaxat.
 

Printre diferentele dintre cele doua centre – deoarece fiecare fabrica Faymonville este specializata pe anumite operatiuni si tipuri de trailere – se numara acelea ca la Büllingen se produc piesele mici, sudate manual, iar la Lentzweiler se fac piesele de dimensiuni mai mari si sudura este automata.
Uzina din Belgia este una traditionala, avand culoare lungi. Odata sasiul sudat complet, el ajunge la instalatia de sablare cu granule de otel, de unde iese 100% curat, fiecare colt fiind bine acoperit cu ajutorul acestei tehnologii, astfel incat sa nu mai ramana urme de rugina sau reziduuri de la sudura. Operatiunea este apoi verificata manual, iar daca o suprafata mai are nevoie de curatare, asta se face tot manual. Suprafata este acum foarte neteda si astfel, pentru a putea prinde metalizarea – aplicarea pe sasiu, cu presiunea aerului, a unui amestec de zinc si aluminiu – se face si sablare cu nisip.
Trailerul este vopsit in culoarea dorita de client si abia apoi i se monteaza toate componentele hidraulice, pneumatice si electrice, astfel incat sa poata fi vazute si identificate.

Articole similare