Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Camioane care „vorbesc“ despre economie si ecologie

La IAA Hanovra, care se va desfasura in perioada 25 septembrie-2 octombrie, Scania va expune inovatii ce permit realizarea de economii importante de carburant, noul motor de 13 l si 450 CP, care foloseste doar tehnologie SCR, noul retarder care se poate dezactiva automat cand nu e folosit, pentru a reduce consumul, Eco-roll si noile strategii de schimbare a treptelor de viteze, uleiul care lucreaza la temperatura mai mare si are vascozitate mai mica, tot pentru reducerea consumului, si noile servicii care urmaresc sa creasca profitul clientilor, in special prin reducerea perioadelor de imobilizare a camioanelor.
 

Scania are una dintre cele mai bogate game de camioane Euro 6 de pe piata si a anuntat de curand rezultatele foarte bune ale unui test de consum: propulsorul de 13 l a dovedit ca este imbatabil din acest punct de vedere, mai ales in configuratia bazata exclusiv pe SCR, astfel ca de curand a fost lansata o noua versiune, de 450 CP.
Producatorul suedez va lansa la IAA si o versiune imbunatatita a Eco-roll, sistemul avansat prin care Scania Opticruise si Scania Active Prediction coopereaza, avand ca rezultat final tot reducerea consumului de carburant. Vehiculul poate calcula singur cand este cel mai bine sa ruleze la vale in modul neutru si cu motorul la relanti, iar sistemul este acum mai inteligent, deoarece este capabil sa activeze Eco-roll mai des, sa aleaga de fiecare data treapta optima si, in functie de cat de valurit este drumul, sa aduca economii de carburant camioanelor cu motor Euro 6 de 13 l.
De asemenea, Scania a abordat si problema reducerii frictiuni din anumite motoare si, prin cresterea temperaturii de lucru si folosirea unui ulei special, cu vascozitate mica si calitati foarte bune de lubrifiere, motoarele sale au acum o capacitate si mai mare de a economisi carburant. Singura limitare este aceea ca economia nu se inregistreaza decat in cazul vehiculelor implicate in transport usor pe distante lungi si care au motor Euro 6 de 13 l.
In ceea ce priveste noile servicii pe care Scania le propune cu incepere de la IAA Hanovra, cele mai multe sunt destinate cresterii performantelor, prin reducerea duratei de imobilizare a camioanelor, care are un impact semnificativ in veniturile clientilor.

Putere, economie, confort si versiuni exclusiviste, toate la standul Scania
Scania va expune la IAA Hanovra camionul pentru distributie in trafic aglomerat P 320 6×2*4, flexibil, cu motor de 9 l, cu cinci cilindri in linie, 320 CP si 1.600 Nm, cu tehnologie SCR, care functioneaza cu pana la 100% biodiesel, cu transmisie automata Scania Opticruise cu opt trepte si Scania Driver Support, avand cabina de zi, ampatament de 5.500 mm, axa fata de 7,5 t si axa spate de 11,5+7,5 t, ambele cu suspensie pneumatica.
Din seria G vor fi expuse modelele G 340 4×2 (un autotractor cu motor puternic si silentios de 9 l, cu cinci cilindri in linie, 340 CP si 1.600 Nm, cu tehnologie EGR, care merge pe gaz – lichefiat, …

Articole similare