Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

83 de inovatii isi disputa sapte trofee pretioase (II)

Asa cum v-am anuntat in numarul trecut al revistei, la IAA Hanovra au fost premiati castigatorii la cele sapte categorii din cadrul competitiei Trailer Innovation. Acestia sunt Langendorf (pentru Caroserie), Goldhofer (Sasiu), Sörensen (Componente), Faymonville (Concept), Twan Hetekamp Trailers (Mediu), Schmitz Cargobull (Siguranta) si Knorr-Bremse (la categoria Smart Trailer).

Dupa ce in numarul anterior v-am prezentat inovatiile inscrise in concurs la sectiunile Smart Trailer, Concept si Siguranta, in cele ce urmeaza continuam cu descrierea sistemelor participante la categoriile Caroserie si Sasiu.
 

Semiremorca basculabila Langendorf ISOXX, potrivita cu noile norme ale transportului de asfalt, a castigat trofeul la categoria „Caroserie”
De la 1 ianuarie 2016, noile remorci basculabile pentru transport de asfalt trebuie sa asigure o crestere a calitatii asfaltului potrivit normelor impuse de BMVBS (Ministerului Federal German pentru Transport, Cladiri si Dezvoltare Urbana). Aceste regulamente presupun ca izolatia tuturor peretilor si a partii de jos sa aiba o valoare R=1,65 m2 K/W. Ca atare, Langendorf a dezvoltat o separare termica intre peretele interior si exterior pentru remorcile basculabile cu bena din aluminiu, prin eliminarea compusilor cu conductivitate termica si printr-o izolare termica buna intre peretele interior si exterior, performanta ceruta fiind garantata.
Datorita izolarii termice nu exista vreo transmitere a caldurii de la interior catre exterior, inclusiv acoperirea marfii putand fi asigurata acum potrivit noilor reglementari. Utilizatorul se bucura de faptul ca nu mai trebuie sa schimbe autotractorul, de faptul ca reparatiile se pot realiza cu usurinta si ca materialul izolator nu absoarbe apa si deci nu putrezeste. In plus, modificarile conform noilor norme se pot realiza si pe vehiculele mai vechi. Insa cel mai important avantaj vine din faptul ca vehiculul nu pierde decat 200 kg din cauza izolarii.
ISOXX nu necesita mentenanta si niciun echipament aditional sau cunostinte suplimentare ale operatorului privind manevrarea sigura si potrivita a semiremorcii basculabile.

Duba frigorifica Lamberet optimizata pentru distributie
Noua gama Lamberet de caroserii pentru autosasiuri de la 12 la 32 t beneficiaza de tehnologii de ultima generatie care vizeaza imbunatatirea aerodinamicii, a capacitatii izoterme, a robustetii si a volumului util, inlesnind in acelasi timp si intretinerea.
Acum profilele CX din fata limiteaza fluxul de aer pe partile laterale, evitand crearea unui vartej intre cabina camionului si caroserie, in vreme ce luminile de gabarit sunt incorporate in tampoane aerodinamice si protectoare. Fata plata din spate, usor incastrata, de asemenea imbunatateste fluxul de aer tras.
Profilele CX ofera o protectie suplimentara impotriva socurilor si o intretinere usoara datorata integrarii cablajelor pentru firele electrice.
Cadrul din spate cu bolturi, cu balamale cu noduri duble care retrag usile deschise din zona …

Articole similare