Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Duelul consumului, provocarea Mercedes-Benz fata de competitori

Din dorinta de a convinge clientii ca noul Actros este cel mai economic camion de pe piata, producatorul german a lansat o campanie numita „Fuel Duel”, prin intermediul careia a imprumutat timp de doua saptamani un Actros echipat cu Predictive Powertrain Control si FleetBoard oricarei flote care a pus la indoiala suprematia varfului de lance al Mercedes-Benz in planul consumului.
 

Potrivit producatorului german, peste 65% din camioanele Actros nou-vandute in acest an au fost configurate cu Predictive Powertrain Control, sistem care aduce o economie de peste 5% gratie schimbului treptelor de viteza in conformitate cu relieful drumului pe care circula camionul, transmis in avans catre softul de schimb al vitezelor prin GPS.
Actiunea a inceput in Olanda, unde nemtii au vizat in special flotele dominate de camioane apartinand altor marci sau pe cele care aveau vechiul Actros MP3. Succesul inregistrat in planul vanzarilor i-a determinat pe vanzatorii MB …

Articole similare