Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Romanii inca isi mai cumpara camioane

Anul acesta parcul de vehicule s-a imbogatit cu circa 3.000 de vehicule noi, insa cele mai multe sunt sau urmeaza a fi folosite pentru transporturile din afara tarii. Din martie pana in septembrie 2014, in Romania s-au licentiat pentru transport de marfa peste 2.000 de vehicule fabricate in 2014 si 424 cu an de fabricatie 2013. In acelasi timp, aproape o mie de camioane vechi au fost radiate. In TOP 500 flote din Romania au fost si firme care au disparut cu tot cu flote de sute de camioane. Din evidentele ARR au disparut anul acesta cele 261 de camioane ale Waberer’s Romania, dar si cele 242 de vehicule ale firmei Transvali Impex.
 

Parcul de vehicule inregistrat in septembrie a ajuns la 124.482 de unitati, cu 1.917 mai multe decat in martie. Cea mai mare parte a flotei din TOP 500 este detinuta de firmele cu parcuri mai mici de 50 de camioane (60%), in timp ce 126 de companii detin flote intre 51 si 100 de camioane (25%), 49 – intre 101 si 200 (10%), 16 firme – intre 201 si 300 de vehicule (3%), iar peste 300 de camioane au doar noua transportatori.
Numarul de firme licentiate a ajuns la 31.551, cu aproape 1.000 mai multe decat in primavara, dintre care 2.980 pentru transport in cont propriu si 28.571 pentru terti.

Cea mai mare flota: 589 de camioane
Judetul cu cea mai mare flota este Bucuresti, unde companiile din Top 500 totalizeaza peste 6.000 de camioane, iar cea mai mare flota din tara este detinuta de Transilvania General Import Export din Bihor, cu 589 de vehicule. Carrion Expedition este cel mai mare transportator din Cluj, judetul ce numara peste 2.300 de vehicule, cu 573 de camioane. Iar Dunca Expeditii, cu parcul sau de 459 de vehicule, se poate lauda cu cea mai mare flota din Timisoara, intreg judetul Timis depasind 2.200 de vehicule.
Cea mai mare crestere de flota s-a inregistrat la Suceava, unde anul acesta sunt cu 458 vehicule mai multe decat in primavara. Pe locul doi se afla Bihor, cu 396 de vehicule …

Articole similare