Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Producatorii mizeaza pe logistica in-house

FoodLine Logistics, divizia de distributie a Caroli Foods Groups, unul din principalii jucatori de pe piata romaneasca de mezeluri, opereaza la nivel national sapte depozite, proprii si inchiriate, cu o suprafata totala de 10.000 m2, si acopera peste 9.000 de puncte de desfacere. Inceputa ca un program pilot din nevoia volumelor tot mai mari, noua entitate si-a dovedit fiabilitatea, astfel ca a devenit o firma de sine statatoare specializata in depozitare si distributie, deservind atat companiile din propriul grup, cat si parteneri externi.
 

Asa cum explica Leonard Otelea, manager de logistica FoodLine Logistics, „initial, am dorit sa externalizam acest serviciu, insa nu am gasit furnizorul potrivit cerintelor si exigentelor noastre. Strategia noastra ne-a determinat sa investim in dezvoltarea unei forte proprii, astfel incat sa putem oferi consumatorilor produse constante in calitate. Aveam deja o echipa foarte bine pregatita pentru logistica, ceea ce ne-a permis sa ne extindem si pe acest segment al distributiei. Ideea initiativei de distributie interna a pornit ca o solutie de optimizare a costurilor si ca o necesitate de a suplini serviciul existent pentru a acoperi cererea din ce in ce mai mare de pe piata.“ Astfel, ca urmare a faptului ca volumele Caroli Foods Groups au crescut semnificativ, lansarea noii divizii specializate in activitati de depozitare si distributie a modificat fluxurile si procesele de productie, astfel ca in prezent sunt asigurate servicii integrate la nivel national.

Acoperire nationala in peste 9.000 de magazine
FoodLine Logistics dispune de un parc auto format din peste 150 de vehicule de distributie si transport, monitorizate prin GPS, cu care distribuie lunar mai mult de 3.000 t la nivel national. „Zilnic avem in miscare peste 130 de mijloace de transport, cu o capacitate totala …

Articole similare

Ad