Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Carausii locali gasesc marfa in restul tarii, nu in Moldova

Infiintat inca din 1994, Transgor Logistik din Iasi a reusit sa se dezvolte foarte bine in perioada crizei de dupa 2008, atunci s-au facut cele mai mari investitii, in flota si sediu, si a fost implementat standardul de calitate TÜV Rheinland. Acum compania obtine 70% din venituri din expeditii, jumatate din activitate avand la baza contracte directe cu clientii, iar restul fiind colaborari cu alte case de expeditii, operatori logistici etc. Rezultatele obtinute pana acum sunt pozitive si se previzioneaza ca intregul an va fi unul bun, cu investitii in activitatea de logistica, in sensul ca, la cererea unor clienti, se va extinde depozitul existent, prin adaugarea unei suprafate pentru 1.500 de paleti, cu sistem de rafturi si WMS.
 

De asemenea, se va investi in segmente de transport speciale, cum ar fi agabaritic sau expres, pentru ca aici se pot obtine tarife mai bune.

Transportul international, serviciile logistice si curieratul expres reprezinta 30% din activitatea Transgor Logistik. De doi ani, compania este partener autorizat Pall-Ex. „Aderarea la aceasta retea ne-a deschis o noua piata, curieratul de marfa, si a crescut portofoliul de clienti. Pe acest segment de business avem si camionete, dar folosim si un camion pe ruta zilnica spre hub-ul central Pall-Ex din Sibiu“, a explicat Mihai Goriuc, general manager Transgor Logistik.
Compania ieseana de expeditii are si flota proprie, cu vehicule de 3,5-40 t.
„Pana in 2008 se castiga din transport si acesta este motivul pentru care avem camioanele proprii. Ulterior le-am pastrat pentru o imagine buna in fata clientilor carora le putem asigura o varianta de back-up daca vehiculul subcontractat are vreo problema. Sau sunt anumite transporturi care se fac doar cu camioanele proprii, la cererea clientului“, afirma directorul companiei. Aceste vehicule sunt folosite doar pentru transport international din Romania sau Republica Moldova catre Germania, Belgia sau Olanda in principal. De asemenea, exista o linie saptamanala de grupaj catre Republica Moldova cu marfuri consolidate din toata Europa. Cursele Transgor catre est merg doar pana in Republica Moldova, iar directorul firmei motiveaza ca „ne-am gandit sa mergem si spre Rusia, dar ne-am limitat la ceea ce stim sa facem mai bine, presupunea mai multe investitii pe care nu stiu cat de repede le-am fi recuperat. Oricum, Romania e total diferita de Rusia si cred ca ne-ar fi fost greu, timpii de asteptare sunt foarte lungi, multe sunt «la intelegere», nu exista reguli, socoteala de acasa nu se potriveste niciodata cu cea de acolo.“
Cu toate ca transportatorii ieseni se plang de concurenta celor din Republica Moldova, activitatea companiei nu este afectata in niciun fel deoarece moldovenii lucreaza mai mult in Comunitate, iar acest tip de transport nu face parte din activitatea firmei iesene.
Mai exista o linie de grupaj din Germania catre Iasi. Germania, acum, este o destinatie pentru care costurile au crescut, ca urmare a legii salariului minim.

Articole similare