Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Solutii care cresc disponibilitatea vehiculelor comerciale

Schaeffler vrea sa-si consolideze prezenta pe piata after-market a vehiculelor comerciale prin extinderea portofoliului de componente si solutii de service si o mai mare apropiere de clienti, astfel incat sa indeplineasca si mai bine cerintele lor legate de cresterea intervalelor de service si a disponibilitatii autovehiculelor, precum si de scadere a costului total de operare. In prezent un accent deosebit se pune pe promovarea solutiei pre-asamblate FAG SmartSET, care, dupa lansarea din 2016, este oferita la nivel global, si promite intervale de service mai mari comparativ cu rulmentii standard cu role conice si timp de intretinere si reparatie a franelor cu pana la doua ore/axa mai scurt.
 

Noua divizie dedicata vehiculelor comerciale, cu o structura si strategie optimizate, va contribui si mai eficient la dezvoltarea si implementarea inovatiilor menite sa creasca disponibilitatea masinilor si sa mentina costurile la nivel cat mai redus. Este vorba aici de un segment al Vehiculelor Comerciale Grele (HCV), al Tractoarelor si Vehiculelor Agricole, si unul nou, al Vehiculelor Comerciale Usoare (LCV), iar atentia aparte acordata fiecaruia dintre ele va permite o reactie si mai rapida la noile cerinte ale pietei.
De obicei pentru managerii de flote costurile cu piesele de schimb sunt mai putin importante, arata reprezentantii Schaeffler, deoarece procentul lor din costul total de operare este de numai 5%. Dar componentele de calitate joaca un rol important in cresterea intervalelor de service, ceea ce duce la un grad mai mare de disponibilitate a masinilor. De aceea obiectivul pentru departamentul HCV este sa conceapa solutii inteligente de reparatii pentru camioane, autobuze si semiremorci, beneficiind de experienta de pana acum pe piata.
In plus, studiul Shell din 2016 dedicat vehiculelor comerciale prevede ca numai pe soselele din Germania transportul de bunuri va creste de la 470 la peste 670 de miliarde de tone kilometru pana in 2040, in timp ce reglementarile privind reducerea impactului asupra mediului vor fi tot mai stricte. In 2020, CE planuieste sa introduca limite ale emisiilor de oxid de carbon pentru camioane si autobuze, si cerintele ce vor trebui respectate vor creste si mai mult costurile firmelor de logistica.
Portofoliul Schaeffler pentru vehicule comerciale include acum toate cele patru marci din grup – LuK (ambreiaje), INA (curele de transmisie si rulmenti de transmisie), FAG (rulmenti de roata si rulmenti diferential) si Ruville – cu o diferentiere mai clara de segmentul autoturismelor.
Si pentru LCV Schaeffler ofera o gama larga de solutii, prin toate cele patru marci ale sale, incluzand solutii de reparatii pentru transmisie, motor si sasiu, cu instalare usoara si timp scurt de imobilizare. Un exemplu este solutia de reparatii a rulmentilor rotii de la FAG pentru Mercedes-Benz Sprinter, Viano si Vito si Volkswagen Crafter, care reduce durata de instalare cu pana la 60% fata de solutiile standard.

Articole similare