Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Practicom mizeaza pe proiecte mari

Distributia nationala este inca un domeniu deficitar si nu foarte bine platit in Romania. Practicom, insa, a reusit sa isi dezvolte puternic activitatea in acest domeniu alaturi de un retailer cunoscut si un traider renumit de piese auto pentru care lucreaza de 11 si respectiv noua ani. Un alt proiect al companiei ce se dezvolta tot mai mult este cel de tractare in Comunitate, pentru care anul acesta a achizitionat 140 de vehicule, ceea ce va aduce flota companiei la 450 de unitati.
 

Anul trecut, parcul Practicom numara 308 masini productive, iar dintre acestea, 74 sunt autotractoare folosite pentru tractare in Comunitate, 65 de distributie de 3,5 si 7,5 t pentru partenerul din retail, iar 44 sunt folosite in Ungaria. Diferenta de 125 de masini este dedicata partenerului din domeniul auto.
Practicom are depozite la Bucuresti, Brasov, Deva, Cluj, Bacau si in Ungaria, la Erd, langa Budapesta. Cel mai mare depozit unde opereaza Practicom se afla la Cluj, de 1.560 m2, iar aici compania efectueaza operatiuni de stocare si cross docking pentru domeniul auto.
La Bucuresti, compania detine 1.080 m2, unde se fac atat depozitare, cat si cross docking. Aici sunt depozitate materiale de constructii, dar si o parte din produsele unui alt retailer, respectiv ambalaje si folie stretch.

De 11 ani cu acelasi partener din retail
Proiectul pentru partenerul din retail a inceput in martie 2006 si presupune distributia de marfa de la platformele din Bucuresti si Brasov catre magazinele acestuia de aici si Constanta, iar de anul acesta clientul are in vedere si extinderea la Cluj. Depozitul de la Brasov este inchiriat de Practicom si este dedicat activitatilor de cross docking pentru acest client.
De planificarea curselor se ocupa angajatii partenerului din retail. Comenzile sunt trimise la sediul Practicom in fiecare seara si specifica ce masini vor fi incarcate a doua zi de la depozite, iar dispecerii, la randul lor, anunta soferii sa se prezinte la incarcare. Cand ajung la depozit, soferii primesc un plan de livrari si incarca marfa pregatita pe rastele la rampa. „Masinile au lift hidraulic, iar rastelele pe care vine marfa sunt dotate cu roti, astfel ca poate fi descarcata usor, fiind apoi coborata cu liftul la magazin. Carucioarele apartin clientului. Pe noi ne intereseaza ca masinile sa fie in stare tehnica buna, sa ajunga la timp la incarcare si soferii sa isi faca toate cursele“, a declarat Adrian Vasile, director audit si control Practicom.
Compania a dedicat acestui proiect 63 de masini care livreaza in cele 500 de magazine din Bucuresti ale clientului, alte doua distribuind marfurile catre cele 12 magazine din Brasov. Desi pentru acest client sunt dedicate in total 65 de masini, in fiecare zi la livrare pleaca intre 55 si 58, deoarece nu toate pot fi disponibile in acelasi timp.

Se livreaza si noaptea
O parte din livrarile pentru acest client se face pe timp de noapte. In aceste cazuri, soferii companiei au cheia magazinului, codul alarmei …

Articole similare